Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk feil faktura, men den ble endret uten problem. Vet selvfølgelig ikke hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde reagert. Den hyggelige damen på kundeservise gav informasjon uten oppfordring og var til MEGET stor hjelp. Hurra for kompetente folk.
Jeg ringte inn til dere og fikk god hjelp og forklaring på at fakturaen jeg hadde fått var feil. Det ble ordnet opp med en gang :) Det jeg baserer svarene mine på i denne undersøkelsen er erfaringer foreløpig, blir det store forandringer i prisen pr. kW bytter jeg leverandør.
Hei Tove, Hyggelig at du er fornøyd! Vi skal fortsette å ha konkurransedyktige priser. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Veldig imøtekommende og løsningsorientert brukerservice.
Sånt er inspirerende å høre, Ha en strålende dag! Kundeservice, Agva Kraft
Byttet avtale uten og si ifra som var over dobbelt så dyr..
Hei Siri, Antagelig har du ikke tegnet avtalegiro/efaktura. Det er veldig fort gjort, bare ring eller mail oss så hjelper vi raskt med dette om det er vanskelig å se i nettbanken.
Prisnivå er fornuftig og hjelpen er god (rettet fort opp feil faktura)
Takk for hyggelig tilbakemelding! Kundeservice, Agva Kraft AS
De lokker med 1 mnd gratis strøm og rimelig strømavtale så lenge man tegner efaktura og Avtalegiro. En faktura på 0kr blir sendt ut for første måned. Det er vanskelig å sette opp Avtalegiro for en betaling på 0kr og det er ingen form for hjelp for hvordan man setter opp Avtalegiro. Fikk dermed plutselig en regning hvor strømprisen var dobbelt så høy som den skulle være fordi Agva hadde tatt seg friheten til å endre strømavtalen min. Agva har også en helt håpløs nettside uten mulighet for å logge inn og se ordrebekreftelse eller gamle fakturarer. Betalte nå siste regning og byttet tvert strømleverandør. Lenge siden jeg har vært borti et så uoversiktelig og utspekulert selskap. Er det ulovelig det de driver med? Neppe. Er det sleipt og moralsk forkastetlig? Ja.
Hei, I nettbanken kan du søke opp oss som leverandør av avtalegiro og efaktura. Hvis du har problemer med dette, er det bare å kontakte kundeservice, så hjelper vi deg raskt. Vi ønsker at kundene har en billig avtale og er da nødt til å ha kundeforholdet på elektronisk betaling for å spare kostnader. Vennlig hilsen Kundeservice, Agva Kraft AS
Spekulerer i at du ikke klarer å få med deg alle detaljene slik at de kan flytte deg over til et grise-dyrt produkt! Skulle skammet seg! Bytter leverandør NÅ!
Hei, Vi er veldig opptatt av å formidle kravet om avtalegiro og efaktura. Som du ser på produktsiden http://www.agva.no/stromavtale/agva-variabel-online/, er det til og med uthevet som en av de viktigste egenskapene ved avtalen. Dette er avtaler med ekstremt lave priser og da må vi holde kostnadene nede. Dersom man likevel skulle glemme det eller ikke få det med seg i en stressende hverdag så er det bare å ta kontakt på kundeservice. Det er ingen binding så vi kan raskt hjelpe deg tilbake til opprinnelig avtale når efaktura og avtalegiro er på plass. Vennlig hilsen Kundeservice, Agva Kraft