Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva fakturerer på bakgrunn av netteiers innmeldte forbruk. Når Hafslund Nett melder så til de grader feil basert på sviktende kvalitetssikring velger Agva å kredittere og avvente ny målerstand. Dette var fint gjort.
Hei Alexander, Hyggelig å høre at det løste seg på en smidig måte! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Få brått en faktura med forskuddsbetaling frem til mai uten at jeg har fått noe info om dette. Har prøvd å få kontakt med kundeservice en hele dag, men de svarer ikke. Virker ikke som kundeservice er prioritert i det heletatt. Det finnes heller ikke noen min siden, så har ingen oversikt over eget abonnement.
Eg fekk ikkje den straumavtalen kundebehandlaren sa eg skulle få. Fekk Agva Spot i staden for Agva Spot kampanje.
Fikk strømavtale til 5 øre kWh som har steget til 63 øre kWh uten et eneste varsel. Er vel bare å si som de fleste her. Følg godt med eller styr unna!
Agva har stortsett grei pris på strøm, men man må følge med for prisen varierer en del. Det er ok, dersom ikke avtalene har så likt navn at man ikke skjønner at det er en annen avtale man har fått. ,-)
Det som skulle være norges billigste må ha blitt til norges dyreste! Betaler nå 59 øre kWh I reklamen står det faktureres etterskuddsvis. I virkligheten fakturerer de forskuddsvis for 2 mnd av gangen! Styr unna! Dette er etter min mening ren svindel!
Hadde spotpris-avtale, men etter tre måneder ble jeg flyttet over til en ny avtale (FLYT) som er mye dyrere. Årsaken til flyttingen var at jeg ikke opprettet begge deler, avtalegiro og efaktura. Fikk aldri beskjed om dette og har betalt dyr strøm i nesten ett år. I henhold til avtaleteksten er det riktig at de ikke trenger å informere meg om byttingen, men all sunn fornuft i meg roper svindel! Når jeg ringte kunderservice var dette min feil fordi jeg 1. Ikke opprettet det eg skulle i nettbanken og 2. Fordi jeg ikke fulgte med på faktura. Greit det, jeg er sløv sånn sett, men som trebarnsfar klarer ikke jeg alltid å sjekke i detalj alle faktura jeg mottar. Jeg vil ikke ha en leverandør som spiller på at tidsklemma, og at folk vil glemme å opprette begge avtalene i nettbanken og deretter ikke følge med på fakturaene.
Hei Nedim, Vi har krav om avtalegiro/efaktura på våre billigste avtaler fordi dette er veldig kostnadsbesparende, noe som gjør at vi kan holde prisene så lave. Vi har gjort vårt beste for å tydeliggjøre dette veldig slik at det går frem før man bestiller. Men husk at det ikke er noen bindingstid, så vi kan når som helst bytte deg tilbake til billigavtalen om du ordner avtalegiro/efaktura. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice