Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selskapet ser billig ut, men du flyttes over på dyre avtaler uten varsel og ender opp med kjempedyr strøm grunnet vilkår som er dårlig kommunisert. Verste og dyreste avtalen jeg noensinne har hatt. Selskapet burde skifte navn til snusk. Incorporative. Ren svindel.
Byttet fra kronglete forskuddsfakturering til vanlig etterskuddsfaktura.
Hei Kevin, Det er forskjellig hva ulike kunder ønsker, så vi prøver å tilby noe for enhver smak. Fint du fant noe som passer bra for deg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Siden jeg ikke opprettet både e-faktura og avtalegiro (som det stod i avtalen) Byttet Agva avtalen min over til en dyrere en. Det gjorde de etter at de to første fakturaene var betalt (så det var uproblematisk frem til det), og uten å informere meg om at jeg måtte opprette avtalegiro og uten å informere meg om at de hadde byttet avtalen min. Det oppdaget jeg to måneder etterpå! Vedrørende estimert strømbruk ved forskuddsbetaling så estimerte de et langt høyere gjennomsnitt enn vi noensinne har hatt.
Hei Andrea, Vi er nøye på å opplyse om dette kravet ved avtaleinngåelse, det kan du se på våre produktsider. Grunnen er rett og slett den at vi sparer mye penger på automatisk fakturering og dermed kan gi lavere priser. Men du kan når som helst tegne efaktura/avtalegiro, så kan vi flytte deg tilbake til den billige avtalen. Ta gjerne kontakt, så hjelper vi deg med dette. Vennlig hilsen Agva Kraft As Kundeservice
Super kundeservice! De ringer deg raskt opp dersom du legger igjen tlf nr. Er veldig hyggelige og imøtekommende.
Hei Dag, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det blir videreformidlet til telefongjengen på kundeservice. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fakturerer helt feil pris! Styr unna denne useriøse aktøren!
Man inngår en avtale med selskapet til en veldig lav pris. Så går det 1 mnd og de øker prisen kraftig, samtidig lager de nye avtaler som er billige men har et annet navn. Dette for å lokke nye kunder. De varsler ikke økning annet en på nettsider.
Hei Iren, Det er riktig at vi tilbyr en del velkomsttilbud. Det skal gå klart frem at dette er en tidsbegrenset kampanje og vi søker å være konkurransedyktige også på sikt. Det vanlige i bransjen er at prisendringer varsles på nettside, men vi har som en av få leverandører nå begynt med direktevarsling til kunde. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Agva var aktive som selgere. De påsto at de ikke krevde fastavgift per måned slik som mange andre selskaper gjør. Likevel krever de 49,- kr i månedsgebyr.