Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Siden jeg ikke opprettet både e-faktura og avtalegiro (som det stod i avtalen) Byttet Agva avtalen min over til en dyrere en. Det gjorde de etter at de to første fakturaene var betalt (så det var uproblematisk frem til det), og uten å informere meg om at jeg måtte opprette avtalegiro og uten å informere meg om at de hadde byttet avtalen min. Det oppdaget jeg to måneder etterpå! Vedrørende estimert strømbruk ved forskuddsbetaling så estimerte de et langt høyere gjennomsnitt enn vi noensinne har hatt.
Hei Andrea, Vi er nøye på å opplyse om dette kravet ved avtaleinngåelse, det kan du se på våre produktsider. Grunnen er rett og slett den at vi sparer mye penger på automatisk fakturering og dermed kan gi lavere priser. Men du kan når som helst tegne efaktura/avtalegiro, så kan vi flytte deg tilbake til den billige avtalen. Ta gjerne kontakt, så hjelper vi deg med dette. Vennlig hilsen Agva Kraft As Kundeservice
Super kundeservice! De ringer deg raskt opp dersom du legger igjen tlf nr. Er veldig hyggelige og imøtekommende.
Hei Dag, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det blir videreformidlet til telefongjengen på kundeservice. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fakturerer helt feil pris! Styr unna denne useriøse aktøren!
Man inngår en avtale med selskapet til en veldig lav pris. Så går det 1 mnd og de øker prisen kraftig, samtidig lager de nye avtaler som er billige men har et annet navn. Dette for å lokke nye kunder. De varsler ikke økning annet en på nettsider.
Hei Iren, Det er riktig at vi tilbyr en del velkomsttilbud. Det skal gå klart frem at dette er en tidsbegrenset kampanje og vi søker å være konkurransedyktige også på sikt. Det vanlige i bransjen er at prisendringer varsles på nettside, men vi har som en av få leverandører nå begynt med direktevarsling til kunde. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Agva var aktive som selgere. De påsto at de ikke krevde fastavgift per måned slik som mange andre selskaper gjør. Likevel krever de 49,- kr i månedsgebyr.
Lover en pris der nesten er for god til å være sant, men når fakturaen kommer er det en helt annen pris du får. Styr langt unna! Utroligt det går an å drive virksomhet på denne måte i Norge!
Hei Mark, Prisene varierer veldig og i noen tilfeller har vi også velkomsttilbud. Vi skal uansett være konkurransedyktige og kan informere om at vi nå er en av få kraftselskaper som direktevarsler prisendringer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vi har slitt med å forstå denne avtalen siden vi ingikk den for et halvt år siden. En veldig uoversiktelig faktura, og vanskelig nettside. Det var ikke før vi snakket med flotte Filip i dag at vi skjønte noe av det. Han var veldig forståelsesfull og vant tilbake tilliten vår. Hadde det ikke vært for Filip hadde vi nok byttet leverandør så fort som over hodet mulig. Har snakket med flere i kundeservice tidligere, og har ikke opplevd å bli forstått og tatt på alvor. Takk til Filip for en flott sang og samtale! Det eneste å utsette på kundeservice er at det var vanskelig å komme igjennom! Tok vel over en time før vi ble ringt tilbake.
Hei Guro, Dine utfordringer er notert og vi vil ha dette til vurdering ved fremtidig videreutvikling av nettsider og faktura. Dine hyggelige tilbakemeldinger om Filip er videreformidlet! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice