Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei Jeg har prøvd å få tak i Agva kundeservide i en måned nå og har ikke fått noe svar! Jeg bestilte strøm hos Agva men har ikke hørt fra dem noen gang! Det ses veldig useriøst ut! Ingen svarer både på e-poster og telefoner. Hvordan skal jeg kontakte Agva???
Jeg byttet tilbake til Aqva for å spare penger - bla både pga av pris og for å spare miljøgebyr på papirfaktura - trodde Aqva forstod det. Jeg sendte en epost for å minne om det - for 2-3 uker siden, men ennå har jeg ikke fått svar. Det er for dårlig!
Enkelt og greit, ingen skjulte kostnader. Veldig fornøyd.
Dette er planlagt svindel fra ende til annen. Det begynner med billig velkomsttilbud for å få deg på kroken. Så blir avtalen endret, uten at du får beskjed til den dyreste de har, og den er mye dyrere enn andre selskaper. Når en får regningen og vil klage er det umulig å komme i kontakt med selskapet, kundeservice svarer hverken på tlf. eller mail. Skal anmelde disse til Forbrukerrådet.
Er ny kunde, så det jeg kan si, er at alt fungerer som det skal.
Eg har nu i over 1 UKE stort sett kvar deg prøvt og kontakte dere, mobilsvar tast 0 og vi ringer tilbake.. MEN INGEN ringer !!! Dere må altså ha meget travelt da dere ikke tar telefon
Hei Hans, vi har hatt svært mye pågang fra nye kunder etter frysperioden og det er også fakturaperiode. Vi beklager at det har tatt tid, og håper du har fått tak i oss nå.
Det Agva lover holder de til punkt og prikk. Jeg sjekket med andre leverandører, men det var Agva som gav mest for pengene.