Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ava spot scorer høyt på Forbrukerrådets liste over anbefalte leverandører. Kanskje er det en grunn til det. Tiden vil vise....
Ingenting som er bra. Kliowattpris på 85 øre. De sender regning selv om du har avsluttet hos dem.
Etter avslutning blir det sendt en sluttavregning, dette er standard i bransjen. Jeg vil anta at det er dette du refererer til, hvis ikke er det fint om du tar kontakt.
Byttet til Telinet via elskling.no. Da ble jeg automtisk satt over til Agva. Fikk en bekreftelse på mail der det so at jeg skulle bli fakturert på etterskudd, og det ble jeg i første faktura. Andre faktura kom og der hadde jeg fått et stygt tillegg som var tre ganger så stort som forbruket mitt. Sto at jeg hadde blitt fakturert forskuddsvis. Dette oppfatter jeg som svindel da jeg aldri har fått noe informasjon om dette. Har nå flyttet og ønsker å si opp strømavtalen, men dette finner jeg ikke noe sted. Har sendt mail til Agva, men de svarer ikke.
Hei Henrik, jeg ser at du skrev til oss på tirsdag og fikk svar i går torsdag. Håper det nå er i orden, hvis ikke må du gjerne sende meg en mail på [email protected].
gjør om avtaler uten å si fra, så plutselig betaler du feil pris. De informerer ikke om ny avtale. har skjedd to ganger mens jeg var kunde, i en periode over tre år. NB reklamerer med spotpris, men dette er innkjøpspris. Så regn med dyrere faktura enn avtalt. STYR UNNA
Har tatt kontakt med brukerservice for tre måneder siden og ba de å rette feilen de har gjort med min avtale, ble lovet at det bli rettet, men fikk inkassovarsel i stedet. Det ser ut at det er lite kontroll på avtalene og veldig uprofesjonelt.
Hei Svetlana, jeg kan ikke utfra det du skriver finne saken din. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så ordner det meste seg!
Alt er bra her! Bra pris og God og hyggelig kundeservice! Jeg har ingen problemer med å være kunde her. Dette var også den billigste strømmen jeg kunne få til min adresse. Det som kan bli bedre blir vrient, men det måtte da at de ble billigere.
Hei Knut, Det var hyggelig å høre! Vi skal gjøre vårt beste for at du fortsetter å være fornøyd. Hilsen Kundeservice
Rett frem og enkelt. Lite mas, og grønn energi. Godt fornøyd.