Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Pris for strøm er det eneste som betyr noe. Strømmen vi kjøper fra leverandør A eller Å er den samme, hvorfor betale mer.
Meget bra avtale. Min side kan forbedres med å vise strømavtalen.
Agva er behjelpelig med alt og er kjempefornøyd med å være deres kunde
Meldte meg inn for å få den billigste spot-prisen, men selskapet "misforsto" og la meg til på en svært dyr avtale der de fakturerte meg på forskudd. Fikk faktura på nesten 3000kr (normalt lå prisen på 300kr), og det tok ca. en mnd og gjentatte henvendelser til kundeservice på mail og tlf før dette ble rettet opp. Frekk kundebehandler når jeg til slutt lykkes å få tak i de på tlf. Det var ikke mulig å velge avtalefaktura når man meldte seg inn, og fikk gebyr på 60kr fordi jeg hadde e-faktura. Dette gebyret kom først etter at jeg hadde vært kunde i noen mnd med e-faktura, ikke på de første betalingene-slik at det var vanskelig å oppdage at dette gebyret.
Alle våre avtaler på strømpriskalkulatorene linker direkte til den aktuelle avtalen for å unngå feil. Vi sender ut efaktura/avtalegiroreferanse til alle våre kunder ved oppstart for at det skal være mulig å betale første faktura også automatisk. Det er bare å ta kontakt, så stryker vi gebyret og hjelper deg over på rett avtale. Du kan evt sende meg en mail på [email protected]
Fikk tilbud på avtale, men trakk meg etter 14 dager pga mye omtale om svindelpriser. Fikk da faktura på årsgebyr på 1000 kroner, til tross for at jeg hadde gitt beskjed innen angrefrist. Sendte skriftelig klage på faktura, fikk da et svar bare med uthevet tekst fra den "lille skriften" at det var årsgebyr, ingen annen begrunnelse. Snakket med forbrukerombudet om saken og de var klar på at jeg hadde full rett til p angre på et slikt tilbud. Sendte ny skriftelig tilbakemelding til agva, fikk ingen svar, men et inkassovarsel i posten. Hold dere langt unna Agva, dette er et selskap som livnærer seg på å lure kunder med lokketilbud og elendig kundeservice. Mvh, Kjartan T
Etter en måned eller to gikk den fantastiske prisen jeg fikk på elskling.no opp til det dobbelte. Tviler på at jeg blir lenge som kunde her.
Hei Torstein, du har tydeligvis fått et velkomsttilbud der vi sponser strømmen første måneden. Dette gjør vi helt uten bindingstid for at du skal bli kjent med oss. Etter den sponsede perioden går prisen opp, men det er fortsatt gode konkurransedyktige betingelser. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du vil se om vi har et produkt som passer bedre for ditt forbruksmønster.
Som utleier gjorde jeg ny leieboer en tjeneste ved å tegne ny avtale med agva i en mellomfase siden leieboers inn/ut-flyttingsdato ikke var synkron fra forrige bolig. Bestiller på elskling.no, blir oppringt av en kundebehandler, og forklarer alt i klar tekst, at LEIEBOER skal ta over abonnement når hun flytter inn. Det var ikke noe problem sa vedkommende. Da stoler man på det. Men neida. et halvt år etterpå dukker det fortsatt opp fakturakrav/innkasso til huseier. To ganger har jeg ringt inn og forklart saken, det samme gjorde leieboer, men INGEN hos Agva har klart å endre på eierforholdet. Hva skal man kalle dette??? Hvis det finnes karakter 0, så kvalifiserer Agva til dette.
hei Tinh, Dette høres ikke bra ut. Ta gjerne kontakt med meg hvis saken fortsatt er uløst så skal jeg ordne det umiddelbart: [email protected]