Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kan tro de lo godt når jeg skiftet fra Telinet til Agva. Pest til Kolera. Fikk opprinnelig en god avtale med fri levering første måned og betaling på etterskudd mot E faktura, men ble trukket ikke bare første måned, men neste og noe som gjorde at jeg fikk underskudd på konto med ekstra rentebelastning. Skygg unna.
Hei Leif, Beklager, men her forstår jeg ikke helt hva du mener. Fint om du sender meg en mail på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Lurepriser, lokketilbud, økte til 63, deretter 69 øre etter første måned. Da jeg sa opp avtalen forhåndsfakturerte de for 4 måneder til 69 øre i tillegg med krafti overestimat av beregnet forbruk.
Hei Tor, Prisene er dessverre høye nå, det gjelder overalt. Jeg tror det må være en feil, for ingen avtaler forhåndsfaktureres for 4 måneder. Send meg gjerne en mail så kan vi se på det. Vi har selvfølgelig også avtaler med etterskuddsvis fakturering. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vi har opplevd kort ventetid og super service på våre henvendelser samt løsningsorientert personale. Anbefales!
Hei Lene, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Vi håper vi fortsetter å innfri dine forventninger. Ha en riktig god dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Tegnet avtale "Agva variabel valgfri" basert på at den kom best ut i pristest. Fikk da 19 øre kWh i 6 dager før det økte til 49 øre kWh de neste 25 dager og 63 øre fra neste måned. Altså gikk prisen fra 19 til 63 øre på en måned. Når jeg nå søker etter dette produktet på nettsidene deres, så kommer det ikke opp lengre. Det er bare 2 måneder siden jeg byttet.
Byttet til Agva spot et par mnd før jul. Etter kort tid fikk jeg en saftig regning med forskuddsbetaling på 2 mnd. Hadde da enda ikke oppgitt/blitt bedt om noen målerstand. En mnd senere fikk jeg en ny regning med forskuddsbetaling for to nye mnd. Ikke har selskapet noen ordentlig nettside der man kan holde oversikt heller. Det hele endte opp med at jeg sa opp strømavtalen etter kort tid. Har fått brev om at jeg har over 3000 kr til gode hos dem som vil bli utbetalt til min konto. Dette er nå to uker siden brevet kom, ikke fått pengene enda.
Kunde service er møtekommende, hyggelig, tydelig i sinn forklaring, og rydder straks opp problemer som er oppstått og står ved sine avtaler.
Hei Kristin, Vi setter pris på dine hyggelige kommentarer og skal gjøre vårt ytterste for at du fortsetter å være fornøyd. Det er bare å ta kontakt dersom det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har vært innom en del strømselskap, men Agva er noe av det verste vi har vært borti!! Elendig kundeservice, etter åtte dager fikk vi kontakt etter utallige mail og telefoner! Sjonglerer med prisene som de vil, bytter som de vil, tar plutselig forhåndsbetalt og trekker uanstendige beløp som ikke stemmer overens med forbruket, - siste pris nå var 68 øre kwh!!! -det er mye. Godt råd til ALLE som vurderer å bytte, - IKKE gjør det!