Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig mye rot med strømpriser og ikke i henhold til avtaler. Svarer veldig seint på e-poster og sender ut regninger uten bankkonto nummer påskrevet. Har hittil nektet og betale regningen og sagt opp avtalen. Har fått melding om at ny faktura vil bli sendt og meddelt at dersom ikke riktig priser blir fakturert vil saken bli sendt til Forbrukerrådet.
Ordner opp om en har problemer når en ringer. Negativ omtale så har jeg ingen.
Jeg fikk en skyhøy regning fra Agva grunnet at abonnementet hadde blitt byttet fra Spotpris til Flyt. Dette hadde skjedd fordi jeg ikke hadde fått med meg at man var nødt til å skaffe efaktura i nettbanken for å få Spot-abonnementet. Den første fakturaen jeg fikk var på kr. 0, noe som gjorde at jeg kastet den i søppelkassen med én gang, i stedet for å lese nøye gjennom hva som stod av viktig informasjon. Jeg mener dette er dårlig formidling av informasjon fra deres side. De færreste leser ikke regninger som kommer på 0,-, da man antar at ingenting er i veien. Men ringte kundeservice som var svært behjelpelige. Bestemte meg for å forbli kunde hos dere etter samtalen med servicepersonen, til tross for at jeg var ganske opprørt da jeg ringte.
Problem med faktura som følge av bytte av bank. Meget behjelpelig kundeservice fikset opp problemet umiddelbart over tlf.
Godt informasjon til kunde Lav pris Qualitet Effektive Dialog
This company will switch your rate without notification to a much higher rate. My bill for November is more than I would pay for an entire year. It would be foolish to continue with this company. I would advise getting power somewhere else, the low rates will change to excessively high rates. ***BE VERY CAREFUL WITH THIS COMPANY***
Bor en del av året i utlandet. Det er vanskelig å kontakte dere pr. telefon da dere bare har 815 nummer. Alternativt kan være å kontakte dere pr. e-mail, men da tar det for lang tid å få svar for å gjøre endringer.