Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som alle andre.. Lite og skrive om. Men litt raskere svar og mer kunde vennlighet har aldri skadet noen..
Mangler informasjon om hva man gjør når man får første faktura på 0 kr, da den blir overført til neste faktura, for da kan man ikke åpne for avtalegiro og efaktura.
Ny kunde, uvant å skulle følge med på pris hele tiden, men mange gode tilbud.
Dere hadde gjort en feilregistrering, slik at jeg ikke fikk gratismåneden. Jeg lurer på at dette ikke er et mønster. Dere sa at det var registrert måned 3 istedenfor måned 5. En GROV feilregistrering etter min mening. Tilliten til Agva Kraft er dårlig etter dette. Dere hadde også STORE problemer med å registrere når gratismåneden skulle begynne. Dere skyldte på at Hafslund ikke hadde godkjent når det var fra. DÅRLIG tillit fra meg, og jeg vil kanskje gå tilbake til Gudbrandsdal Energi. Jeg er spent på deres unnskyldning for å ha rotet sånn!!
Hyggelig og meget hjelpsom konsulent som tok seg tid og hjalp meg med alle spørsmål.
Gjer gode råd angående avtaler, Kundeservise er dyktige.
Helt OK. Har ikke brukt de så lenge så har ikke får noen mening om det enda.