Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ny kunde, uvant å skulle følge med på pris hele tiden, men mange gode tilbud.
Dere hadde gjort en feilregistrering, slik at jeg ikke fikk gratismåneden. Jeg lurer på at dette ikke er et mønster. Dere sa at det var registrert måned 3 istedenfor måned 5. En GROV feilregistrering etter min mening. Tilliten til Agva Kraft er dårlig etter dette. Dere hadde også STORE problemer med å registrere når gratismåneden skulle begynne. Dere skyldte på at Hafslund ikke hadde godkjent når det var fra. DÅRLIG tillit fra meg, og jeg vil kanskje gå tilbake til Gudbrandsdal Energi. Jeg er spent på deres unnskyldning for å ha rotet sånn!!
Hyggelig og meget hjelpsom konsulent som tok seg tid og hjalp meg med alle spørsmål.
Gjer gode råd angående avtaler, Kundeservise er dyktige.
Helt OK. Har ikke brukt de så lenge så har ikke får noen mening om det enda.
Prisen er hyggelig, men hjelper det når det er nesten umulig å komme igjennom på telefon og når man trykker 9 for å bli ringt opp igjen hører man aldri noe. Vi er en ny kunde og hittil har det bare vært rot og feil. Vi bestilte strøm og noen dager etter fikk vi tilbud om en mnd. gratis strøm men for at vi skulle få det, måtte vi bestille på nytt. Da hadde vi allerede blitt kredittsjekket, det måtte dere gjøre en gang til, siden dere måtte kansellere avtalen for å lage en ny. Det kan da ikke være god butikk for dere heller. Nå har vi fått regning fra den første måneden, selv om vi altså skulle ha gratis strøm. Vi har sittet i telefonen tilsammen nesten to timer for å få ting riktig, da burde det vært en mulighet for saksbehandler å forlenge gratismåneden litt som en kompensasjon for alt bryderiet kunden blir belastet med.
Flinke personer med god serviceinnstilling og kunnskap. Tipp topp!!