Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er veldig dårlig at vi som kunder blir lurt trilrundt og må betale uansett,vi finner oss i mye rart men det hjelper ikke og klage, det er jo ingen som bryr seg.
Tegnet gunstig 6 måneders fastprisavtale med oppstart 05.08.2021 som Agva Kraft nå vil oppheve 01.11.2021 ut i fra denne mailen jeg fikk for 4 dager siden: "Vedrørende din avtale. I en rutinegjennomgang etter siste fakturering, ser vi at du står på en avtale som kun kan benyttes av nye kunder. Du har tidligere vært kunde og møter derfor ikke de kriteria. Du blir derfor bli flyttet til en gunstig spotavtale. Kampanjeavtalen du feilaktig fikk oppstart på vil vi la stå frem til 01.11.21 og du vil ikke bli etter fakturert for differansen. (Du vil heller ikke bli belastet bruddgebyr) Her er vilkårene for din nye avtale: Spotpris (timespris) Påslag 3 øre Månedsgebyr 0.- Årsgebyr 0.- Ingen bindingstid Gebyr ved valg av papirfaktura kr 59.-" Ja, jeg har vært kunde (2 ganger tidliger, med andre avtaler) og når jeg avsluttet sist gang fikk jeg denne mailen: "Har du skiftet strømleverandør? Vi har fått melding om at du bytter strømleverandør, men ønsker gjerne å beholde deg som kunde hos oss. Kan vi få deg til å ombestemme deg? Jeg setter stor pris på lojale kunder og vil derfor gi deg en lojalitetsrabatt på kr 250.- på neste faktura." Det de her holder på med er som flere kunder i disse dager opplever ren SVINDEL og et resultat av at Agva Kraft ser at de taper penger på de inngåtte gunstige Fastpris avtalene. Oppfordrer alle som har opplevd det samme om å advare og varsle andre ved å legge kommentarer her, samt å klage inn sakene til Forbrukerrådet og Elklagenemda. Vi MÅ få en slutt på dette!!
styr unna agva kraft de holder ikke avtaler som er inngått avtalen var på 69 øre i 12 månder fikkmelding at annsatte hadde gått ut over sine fullmakter summen ble spottpris avtale
Løgnere og svindlere Gikk med på 12 mnd fast pris hos de og nå etter 3mnd er de en epost at jeg har vært kunde hos de og de kommer til å sette meg på spotpris avtale pga oppfyller ikke kriterier Om dette hadde stemt, så burde det sagt noe som helst om dette 3mnd siden da jeg gikk på denne avtalen. Nå har dette kostet meg sjansen til å heller fått meg fastpris for 80øre kWh hos Ishavskraft der jeg har vært kunde siden jeg flyttet inn i min nye bolig januar 2020. Styr unna eller i det minste passe på disse som en hauk at de ikke bytter avtalen din i det skjulte Useriøst selskap
Dette selskapet bryter bindende fastpris avtaler dersom de taper for mye på sjansespillet. De hadde neppe godtatt det samme fra kunden. Forbrukerrådet er også skeptisk til de, grunnet ekstremt mange henvendelser siste år.
Inngikk fastpris 6 mnd. Fikk etter 2 mnd mail om at avtalen ikke gjaldt meg og de satt meg på spotpris. Dette har de nå gjort med utallige kunder (ref; fb prismatch strøm). Dårlig kundebehandling. På tlf sier de at de ikke kan svare på dette og ber meg sende mail, som de igjen tar evigheter før besvares. Dessverre er det kundesenter som får så ørene flagrer, når dette er pampene på toppen som styrer.
I was an Agva Kraft customer but moved to a new area and got a good deal with a new company so changed supplier. They contacted me and offered 250kr to stay with them and recommended a price deal for me which doubled great so agreed to stay. Got my first faktura no 250kr credit as promised then a week later they tell me i dont qualify for the deal as i had been a customer before and they double the price of my electricity ?? They knew i was an existing customer when they offered me a deal which was obviously a deliberately dishonest act to Get me to stay knowing full well they would just cancel the deal and up my costs. Try to contact customer service they are rude and unhelpful they wont allow you to talk to a supervisor you have to email but they ignore all emails and attempts at written contact. No accountability as they make it impossible to talk to anyone in management or a position of responsibility. The fraudulent and dishonest way this company behaves us dusgusting and the exact reason power companies have such bad reputations in norway. They claim to want happy customers but they Are only interested in greed and ripping off their customers.