Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Agva Kraft
2.2
2 125 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
2 125 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#86
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#86 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 125 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
659
309
122
136
899
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lurendreieri

Omtale av  Per

Lokker med svært lave priser, men som på "snedig vis" ble til markedets aller dyreste strøm når fakturaen kommer. STYR UNNA!

Svar fra Agva Kraft
09.04.2018 13:47

Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel

Omtale av  Tom

Reklamerer for 5 øre/kwh - Faktura var på 49 øre/kwh. Jeg har opprettet Avtalegiro, men dette har "ikke blitt registrert" og dermed har jeg havnet på Agva Flyt som er en forskuddsavtale og ikke Agva Flyt Online som er en etterskuddsavtale. Men selv Agva Flyt Online, har hatt en pris på 39 øre/kwh. De har laget en avtale som er vanskelig å forstå med fullt forsett, og når kunden klager, så er det selvfølgelig kundens plikt å sette seg inn i avtalen.

Svar fra Agva Kraft
09.04.2018 15:26

Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!

Svindel

Omtale av  Fei B

Meget useriøst selskap, frarådes på det sterkeste! De lar deg tro at du får billig spotpris-avtale, men setter deg fort over på flyt-avtale, uten å vasle deg, som er betydelig dyrere. Hold dere unna dette selskapet!

Svar fra Agva Kraft
09.04.2018 15:25

Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!

Svindel

Omtale av  Erik S

De har endret abonnement og prisen uten å si i fra. Over dobbelt så dyrt..

Svar fra Agva Kraft
09.04.2018 15:26

Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!

Svindel...

Omtale av  Birgitte

Bestilte en spotpris avtale men har uten beskjed blitt overført til en mye dyrere avtale. Tapt ca 10. 000 kr i vinter. Ingen svar på telefon.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Triksing med flytting av avtale avhengig av e-faktura/avtalegiro

Omtale av  Terje B

Det var ikke mulig å opprette betalingsavtale til å begynne med.

Elendig informasjon

Omtale av  Ken

Som så mange her har jeg opplevd å bli flyttet til dyrere avtale pga. manglende efaktura. På tidspunktet jeg fikk første faktura var ikke AGVA tilgjengelig som efaktura utsteder. Noe de bekreftet på kundeservicen, og jeg påpekte at deres avtalevilkår krevde dette. De sa det kom til å bli fikset, med henvisning til at det ville stå informasjon på faktura. En eller to faktura etter med avtalegiro har jeg blitt flyttet til ny avtale som er mye dyrere. Har ikke fått noe informasjon om dette i ettertid. Efaktura referansen har stått der hele tiden selv når dette ikke fungerte, men har på siste faktura blitt litt større og tillagt kontonr. Har ikke sett noen annen info. Kom fra en seriøs strømleverandør som hadde gode tekniske løsninger, faktura på epost som gratis alternativ til efaktura og en oversiktlig Min Side. AGVA har ingen info. Gir kundeservice en sjanse til å rydde opp før jeg bytter.

Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Har tilegnet profilen
Agva Kraft deltar på Bytt.no

Agva Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Agva Kraft besvarer ikke omtaler

Agva Kraft har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Agva Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Agva Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR