Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte en spotpris avtale men har uten beskjed blitt overført til en mye dyrere avtale. Tapt ca 10. 000 kr i vinter. Ingen svar på telefon.
Det var ikke mulig å opprette betalingsavtale til å begynne med.
Som så mange her har jeg opplevd å bli flyttet til dyrere avtale pga. manglende efaktura. På tidspunktet jeg fikk første faktura var ikke AGVA tilgjengelig som efaktura utsteder. Noe de bekreftet på kundeservicen, og jeg påpekte at deres avtalevilkår krevde dette. De sa det kom til å bli fikset, med henvisning til at det ville stå informasjon på faktura. En eller to faktura etter med avtalegiro har jeg blitt flyttet til ny avtale som er mye dyrere. Har ikke fått noe informasjon om dette i ettertid. Efaktura referansen har stått der hele tiden selv når dette ikke fungerte, men har på siste faktura blitt litt større og tillagt kontonr. Har ikke sett noen annen info. Kom fra en seriøs strømleverandør som hadde gode tekniske løsninger, faktura på epost som gratis alternativ til efaktura og en oversiktlig Min Side. AGVA har ingen info. Gir kundeservice en sjanse til å rydde opp før jeg bytter.
Denne leverandører er kun ute etter å lure deg. Billig på første faktura. Umulig å få eFaktura. Prisen firedoblet seg uten varsel. Svarer ikke på e-post til kundeservice.
Tilbyr lav initial pris, justerer deretter opp i himmelen og starter akontofakturering. Useriøst.
Makan til cowboyvirksomhet skal du lete lenge etter. Jeg har fått inkassovarsel uten å få faktura, endring av abonnement uten varsel og endring av prisplan uten varsel. Kunde"service" er helt latterlig og mer opptatt av å si det som står i manus enn å høre på kunden. Syns også at akontobetaling av strøm er en utdatert betalingsløsning. I de månedene jeg har vært kunde jeg i snitt betalt 70 % mer enn faktisk forbruk.
Hvor skal man begynne... Støtter majoriteten av de andre kommentarene her. Dette er useriøse greier! Faktisk rein svindel etter min mening! Eneste positivet er at jeg kom fort gjennom på kundeservice telefon og han jeg snakket med var hyggelig. Men det hjelper lite når hele firmafilosofien bygger på å lure folk!