Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd så lenge jeg betaler minst mulig, noe jeg mener jeg gjør med den avtalen jeg har i dag. Det viser også Bytt.no til, etter å ha sammenliknet avtalen min med fler enn 300 andre. Strømmen er jo lik i kontakten min hvor enn den kommer fra, og så lenge denne avtalen er billigst så har de meg som kunde. BAKDELEN med Agva er at de har mange avtaler som kan forvirre de som ikke vet hva de skal se etter til sitt bruk. Vær nøye og velg riktig avtale så er Agva supert.
Ikke brukt. Skal skifte da aqva kommer best ut i test.
bruker vennlig side med masse informasjon. Opp til nå er jeg fornøyd
Jeg valgte en fastprisavtale på 3 mnd som gikk ut i november, tilsynelatende en god avtale, men ingen varsel om at avtalen går ut. Det var heller ikke mulig å avtale en lengere avtale enn 3 mnd. Nå søker jeg ny leverandør, men er ikke sikker på om det er rett å inngå en langsiktig avtale i dag.
Mottok faktura 09.12, forfall 13.12. Resten av historien, som ikke har med ovennevnte faktura å gjøre, er for lang til at jeg gidder skrive, og dere gidder lese. Den ble avsluttet med at jeg ble idiotforklart og utskjelt av en kvinnelig konsulent før hun slang på røret. Artig, ikke vært med på før.
Det er lett å finne ut hva en har betalt og brukt av strøm.
Har hatt fastpris avtale med AGVA KRAFT siden 2018. De tok meg vekk fra denne avtalen 1 Oktober i år med begrunnelse høye utgifter inn til de. Når jeg tar kontakt å prøver å opplyse om hva de driver med, lyver de å prøver å få det til at jeg ønsker å inngå en helt ny fastpris avtale. Helt utrolig. De må nødt til å ha bonuser for hvor mange personer og avtaler de greier å få vekk fra fastpris.