Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flyttet ut fra en leiebolig for over en måned siden og valgte en annen strømleverandør til den nye boligen. Telefonselgere fra Agva har ringt gjentatte ganger den siste måneden for å prøve å selge seg inn igjen. Nå har de greid å opprette en ny strømavtale i mitt navn på den adressen jeg flyttet fra, selv om det er mer enn en måned siden jeg flyttet ut. Ikke har de tatt kontakt med meg eller bedt om å få bekreftet den nye strømavtalen heller. Grunnen til at jeg vet om det er fordi Hafslund sendte bekreftelse på oppstart av et nytt abonnement. Aldri igjen...
Agva lurer inn nye kunder med lokketilbud, før de automatisk flytter dem over til noen av markedets dårligste og dyreste avtaler. Og ikke sier de i fra om det heller, har du automatisert betalingen kan de blø deg lenge før du merker noe. De har snart flere "produkter" enn kunder, styr unna.
Var usikker på om jeg hadde en god strømavtale i disse dager med dyr strøm. Sjekket derfor min avtale opp mot alle andre tilgjengelige avtaler og kom ut bra så jeg ser ingen grunn til å skifte nå!
Inngikk en fin kampanje avtale. Men når denne kampanjen er over kommer påslag på 10 øre. Det er sjukehus. Knotete å finne noen ting på min side. Ikke misfornøyd med Agva, men strøm er strøm, jeg prøver å finne en billigere avtale
Alltid billig strøm og hyggelig kundeservice. Bare positivt
Til tross for valgt epost faktura som har kr 0 i gebyr. De har registrert eFaktura, sier de, men jeg har ikke fått eFaktura, men papirfaktura. Både eFaktura og papirfaktura koster kr 59, som de nå har lagt til på regningen til tross for at jeg valgte gebyrfri epostfaktura ved avtaleinngåelsen. Deres kundeservice er ikke interessert i å rydde opp. Forstår nå hvordan de tjener pengene sine. Bytter leverandør asap.
Agva satt meg over til spotpris avtale som var mye dyrere en den jeg hadde da jeg tegnet avtale med det. Useriøst! Blir meldt til forbrukertilsynet.