Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig lokke tilbud. Etter kanskje Norges dyreste strøm.... Styr unna hvis du ikke følger mye med på din strømleverandør.
Ikke inngå avtale med dette selskapet, reklamen stemmer ikke overens med virkeligheten. Og da kan jeg ikke anbefale dette etter min mening useriøse selskapet.
Etter en 3 måneder med billig strøm satt de meg over på forskuddsvis dyr avtale. Ringte for å endre dette og det ble gjort. Får strømregninger på 4000,- pr måned, viser seg at jeg sitter med et påslag på 15 øre/kwh. Sure folk på kundeservice, her blir det byttet etter mange måneder med TAP, Agva har fått tatt inn pengene de "ga" bort de 3 første månedene.
Bestilte hos Agva 13 september, men har ikke fått vite ennå når overflytting av strøm skal skje. Har prøvd å sende E-post men får ikke svar. Nå er ikke dette noe problem, da det finnes nok av seriøse andre forhandlere.
Hei Halvard, Jeg håper du har skrevet feil dato her, hvis ikke må bestillingen ha forsvunnet. Send meg en mail på [email protected] så ser jeg på det med en gang.
Den billige avtalen ga meg tidenes dyreste strømregning! Kunne kalt det svindel, men burde fulgt bedre med selv, og det er det selskapet spekulerer i!
Hei Sten, det er rett og slett svært høye priser denne vinteren og det gjelder dessverre alle leverandører. Ta gjerne kontakt, så kan vi se om vi har en avtale som passer bedre for ditt forbruk.
Etter at introduksjonstilbudet var over ble jeg satt over til Avga Kraft Spot med et påslag i pris på 14,81 øre / kwh uten at jeg var klar over det. Prøvde å få detaljert faktura, men det har jeg enda ikke fått. Avtalen jeg ble overført til ligger på 62. plass på listen og utgjør for meg nesten kr 3000,- mere i strøm pr år. Dårlig måte å behandle sine kunder på. Føler meg svindlet.
Hei Nils A., introduksjonstilbudet innebærer en sponsing av strømmen din første måned. Etter dette er det ingen bindingstid og du skal ha fått en konkurransedyktig avtale. Ta gjerne kontakt, så kan vi se om ditt forbruksmønster passer bedre for en annen avtaletype.
Jeg prøver å komme i kontakt med kundeservice da jeg skal flytte og ønsker å si opp abonnementet, men jeg kommer ikke igjennom. Håper jeg ikke blir støkk med en strømregning til et hus jeg ikke bor i lenger!! D:
Hei Ida, Beklager at det har vært kø på kundeservice i det siste. Dette skyldes en nasjonal omlegging i det tekniske systemet (elhub) som har skapt mye jobb i overgangsfasen. Men dette skal ikke gå utover deg som kunde, vi fakturerer selvfølgelig ikke strøm du ikke bruker.