Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg prøver å komme i kontakt med kundeservice da jeg skal flytte og ønsker å si opp abonnementet, men jeg kommer ikke igjennom. Håper jeg ikke blir støkk med en strømregning til et hus jeg ikke bor i lenger!! D:
Hei Ida, Beklager at det har vært kø på kundeservice i det siste. Dette skyldes en nasjonal omlegging i det tekniske systemet (elhub) som har skapt mye jobb i overgangsfasen. Men dette skal ikke gå utover deg som kunde, vi fakturerer selvfølgelig ikke strøm du ikke bruker.
Har hatt mange strømleverandører de siste årene, men disse må du absolutt styre unna! Overfører deg til en annen strømavtale uten noe varsel, ingen kundekontakter, tar plutselig mange måneder i forskudd i den dyreste tiden og virker helt merkelig hvordan fakturerer er satt opp. Aldri mer Agva!
Hei Jeg har prøvd å få tak i Agva kundeservide i en måned nå og har ikke fått noe svar! Jeg bestilte strøm hos Agva men har ikke hørt fra dem noen gang! Det ses veldig useriøst ut! Ingen svarer både på e-poster og telefoner. Hvordan skal jeg kontakte Agva???
Jeg byttet tilbake til Aqva for å spare penger - bla både pga av pris og for å spare miljøgebyr på papirfaktura - trodde Aqva forstod det. Jeg sendte en epost for å minne om det - for 2-3 uker siden, men ennå har jeg ikke fått svar. Det er for dårlig!
Enkelt og greit, ingen skjulte kostnader. Veldig fornøyd.
Dette er planlagt svindel fra ende til annen. Det begynner med billig velkomsttilbud for å få deg på kroken. Så blir avtalen endret, uten at du får beskjed til den dyreste de har, og den er mye dyrere enn andre selskaper. Når en får regningen og vil klage er det umulig å komme i kontakt med selskapet, kundeservice svarer hverken på tlf. eller mail. Skal anmelde disse til Forbrukerrådet.
Er ny kunde, så det jeg kan si, er at alt fungerer som det skal.