Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva Kraft var et rimelig og greit tilbud da jeg kjøpte ny leilighet. Imidlertid var jeg uoppmerksom på at avtalen ble til Flyt og prisen straks ble høyere. Nå har jeg byttet til Spot, og vil se om jeg er fornøyd.
Veldig bra kundeservice. Ringte og hadde alt for høy regning, dette fikset de.
- Bra kundeservice. - Lurt å sette seg inn i avtalen. - Billig "grønn" strøm.
Fungerer greit men man må hele tiden følge med selv for å sjekke at en har Agva sin billigste avtale.
Hei Sigrun, Takk for hyggelig tilbakemelding! Pass på at du har avtalegiro og efaktura. Det gjør det enklere for både deg og oss, og dermed kan vi holde veldig lave priser. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Min opplevelse av Agva er helt ok. Det er enkelt å få snakke med noen på telefonen. Det er ikke bestandig så lett å finne det "beste" tilbudet fra dere, kunne gjerne vært en prisoversikt på siden uten at man må "klikke" seg inn på hvert enkelt produkt.
Får begynne med å ta selvkritikk. Fikk ikke på plass e-faktura. Men regningen kom greit i posten og var ikke nok oppmerksom på dette før strømmen plutselig kostet 49 øre kwh. De hadde ført meg over på ny avtale uten varsel. Min egen feil, men en sur opplevelse av å betale unødig dyr strøm.
Jeg benyttet meg av introduksjonstilbud med gratis strøm i en måned. Etter noen måneder oppdaget jeg at jeg plutselig hadde fått et nytt abonnement med mye høyere pris. Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk forklart at det hadde skjedd siden jeg ikke hadde tegnet avtalegiro ihht kriteriene for dette abonnementet. Så feilen var jo min egen skyld, men skiftet skjedde helt uten noe varsel om dette. Jeg ba om å få endret min avtale til en med mye bedre pris, og dette rettet kundeservice opp med en gang og krediterte fakturaen med den dyre avtalen. Så alt i alt: Meget bra service og pris, men en må følge med selv også!