Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min opplevelse av Agva er helt ok. Det er enkelt å få snakke med noen på telefonen. Det er ikke bestandig så lett å finne det "beste" tilbudet fra dere, kunne gjerne vært en prisoversikt på siden uten at man må "klikke" seg inn på hvert enkelt produkt.
Får begynne med å ta selvkritikk. Fikk ikke på plass e-faktura. Men regningen kom greit i posten og var ikke nok oppmerksom på dette før strømmen plutselig kostet 49 øre kwh. De hadde ført meg over på ny avtale uten varsel. Min egen feil, men en sur opplevelse av å betale unødig dyr strøm.
Jeg benyttet meg av introduksjonstilbud med gratis strøm i en måned. Etter noen måneder oppdaget jeg at jeg plutselig hadde fått et nytt abonnement med mye høyere pris. Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk forklart at det hadde skjedd siden jeg ikke hadde tegnet avtalegiro ihht kriteriene for dette abonnementet. Så feilen var jo min egen skyld, men skiftet skjedde helt uten noe varsel om dette. Jeg ba om å få endret min avtale til en med mye bedre pris, og dette rettet kundeservice opp med en gang og krediterte fakturaen med den dyre avtalen. Så alt i alt: Meget bra service og pris, men en må følge med selv også!
Info på hjemmeside må leses nøye - spesielt avtalevilkår som også ikke er så lett å finne fram. Blir satt over til dyr avtale om ikke du følger med i timen! Kundeservice bruker ekstremt lang tid på å svare. (om de i hele tatt gjør det)
Hei Arne, Det er helt nødvendig for oss at vilkårene om avtalegiro/efaktura er oppfylt for å kunne holde så lave priser. Derfor opplyser vi om dette på bestillingssiden, og ikke bare i vilkårene. Dersom noen likevel ikke tegner avtalegiro/efaktura vil vi understreke at det ikke er noen bindingstid på avtalen. Du kan derfor når som helst bytte over til online-avtale når det nødvendige er ordnet i nettbanken, og vi hjelper gjerne til med dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg liker at vi nå får faktura pr mnd. Det gjør det lettere å følge med på forbruket. Jeg er også veldig fornøyd med prisen:-)
Hei Kristina, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Hyggelige og behjelpelige kundeservicemedarbeidere!
Hei Line, Takk for hyggelig tilbakemelding, vi skal gjøre vårt beste for at du fortsatt blir fornøyd med å være kunde hos oss! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vanskelig å ringe.. Tommel ned for 815 nummer. Ellers ok.