Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppdaget at strømprisen hadde gått opp vesentlig til en helt urimelig nivå. De forklarte det med at de byttet strømavtalen fra spot til flyt fordi efaktura/avtalegiro var opprettet for sent. Det var ikke informert godt nok om dette i forkant. Skjønner heller ikke hvorfor de gjør dette uten å informere og gi kunden en ny mulighet. Det de oppnår er at kundene med rette føler seg lurt. Jeg anbefaler derfor ikke dette selskapet til noen. Et selskap som ikke prioriterer god kundebehandling bør en styre unna.
Prisen steg fra 8 til 69 øre på én mnd. Synes kanskje det var litt mye jeg.
Jeg er ny kunde. Noen måneder inn i kundeforholdet endrer de plutselig strømproduktet + at de har dobbeltfakturert for samme periode. Videre har de nå sendt regning for forbruk 4 mnd frem i tid... Vurderer å bytte, men skal la de få en sjanse til å svare opp min henvendelse...
Bra: Konkurransedyktige priser og bra tilgjengelighet på telefon. Har benyttet tjenesten "ringer tilbake" to ganger og dette gikk også raskt. Ikke bra: Person fra Callsenteret som solgte inn avtalen inkl. 'vrakpant' opplyste ikke om bindingstid på seks måneder for ikke å bli etterfakturert for vrakpanten på 500 kr ved evt skifte av leverandør innen perioden. Tvert imot foreslo han at jeg om ønskelig kunne gå tilbake til tidligere leverandør når vrakpantbeløpet var oppbrukt. Dette var i hvert fall slik jeg helt klart oppfattet ham.
Prisgunstig alternativ :-) God informasjon av de forskjellige avtaler.
Men med autogiro syntes jeg det ble litt uoversiktlig. Personlig syntes jeg det er bedre med E-faktura, men da ble prisen mye dyrere.
Veldig mye rot med strømpriser og ikke i henhold til avtaler. Svarer veldig seint på e-poster og sender ut regninger uten bankkonto nummer påskrevet. Har hittil nektet og betale regningen og sagt opp avtalen. Har fått melding om at ny faktura vil bli sendt og meddelt at dersom ikke riktig priser blir fakturert vil saken bli sendt til Forbrukerrådet.