Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved henvendelse til firmaet gir de alltid tilbakemeldinger. Og følger godt opp ting som er uavklart. Hadde en del problemer i begynnelsen, men nå har alt dratt seg til. Derfor er det svært viktig for oss forbrukere å gi korrekte opplysninger med en gang. Husk alltid å opprette e-faktura godkjennelse og autogiro. Gjør man ikke det så blir det problemer. Dette må gjøres i din bank.
Hei John, Takk for hyggelige og nyttige tilbakemeldinger! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Billig, bra kundeservice. Tar tak i problemer med en gang jeg kontakter de.
Hei Guro, Det var hyggelig å høre at du er fornøyd. Du er alltid velkommen til å ta kontakt om det skulle være noe mer! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har fått god informasjon fra jeg ble kunde. Opplevde i dag å få en regning jeg ikke kunne forstå stemte. Fikk rast kontakt med kunderådgiver (etter å ha ønsket å bli oppringt), som forklarte sammenhengen og raskt gjorde endringer slik at jeg kom meget gunstig ut av det. Fornøyd!
Hei Sunniva, Supert at du er fornøyd! Jeg håper "vurderer å bytte selskap" bare ble trykket ved en feil ut fra din positive tilbakemelding! :) Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Inngikk for et par mnd siden avtale med agva kraft. Selvfølgelig etterskuddbetaling. Likevel mottar jeg nå i januar en faktura der jeg er forskuddsfakturert for flere måneder. Selvfølgelig betaler jeg ikke. Jeg bytter leverandør. Men det er etter hvert ganske slitsomt å være forbruker!
Hei Bodil, Jeg antar at dette har skjedd fordi du ikke har tegnet efaktura/avtalegiro. Dette kravet har vi på de rimeligste produktene for å holde kostnadene nede. Men bare ta kontakt, så hjelper vi deg med dette og kan overføre til det produktet du måtte ønske. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har ikke hatt dere så lenge, men fornøyd så langt og svært god service!
De har over fakturert meg stort. Jeg har nå byttet leverandør og har ventet på tilbakebetaling i flere måneder. Kundeservice bruker svært langt tid på å svare meg og svarer ikke konkret på når jeg får tilbakebetalingen. Dette minner om svindel.
Agva kraft forandret på prisen jeg måtte betale uten samtykke eller informering på noen måte! Jeg ble enig med en avtale hvor jeg ville betale under spotpris, men endte med å betale over dobbelt av spotpris. Jeg prøvde å få kontakt med dem over lengre tid, men de svarte aldri, og de prøvde aldri å få kontakt med meg. Jeg har ikke noe annet valg enn å bytte strømleverandør. Vil aldri anbefale de til noen!