Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fått god informasjon fra jeg ble kunde. Opplevde i dag å få en regning jeg ikke kunne forstå stemte. Fikk rast kontakt med kunderådgiver (etter å ha ønsket å bli oppringt), som forklarte sammenhengen og raskt gjorde endringer slik at jeg kom meget gunstig ut av det. Fornøyd!
Hei Sunniva, Supert at du er fornøyd! Jeg håper "vurderer å bytte selskap" bare ble trykket ved en feil ut fra din positive tilbakemelding! :) Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Inngikk for et par mnd siden avtale med agva kraft. Selvfølgelig etterskuddbetaling. Likevel mottar jeg nå i januar en faktura der jeg er forskuddsfakturert for flere måneder. Selvfølgelig betaler jeg ikke. Jeg bytter leverandør. Men det er etter hvert ganske slitsomt å være forbruker!
Hei Bodil, Jeg antar at dette har skjedd fordi du ikke har tegnet efaktura/avtalegiro. Dette kravet har vi på de rimeligste produktene for å holde kostnadene nede. Men bare ta kontakt, så hjelper vi deg med dette og kan overføre til det produktet du måtte ønske. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har ikke hatt dere så lenge, men fornøyd så langt og svært god service!
De har over fakturert meg stort. Jeg har nå byttet leverandør og har ventet på tilbakebetaling i flere måneder. Kundeservice bruker svært langt tid på å svare meg og svarer ikke konkret på når jeg får tilbakebetalingen. Dette minner om svindel.
Agva kraft forandret på prisen jeg måtte betale uten samtykke eller informering på noen måte! Jeg ble enig med en avtale hvor jeg ville betale under spotpris, men endte med å betale over dobbelt av spotpris. Jeg prøvde å få kontakt med dem over lengre tid, men de svarte aldri, og de prøvde aldri å få kontakt med meg. Jeg har ikke noe annet valg enn å bytte strømleverandør. Vil aldri anbefale de til noen!
Noen avtale beskrivelser kan være noe uklare og vil kreve at en følger med opp mot sin nettleverandør. Det er slik at en velger avtale og derved det mønster en vil ha for å etterleve disse slik at en ikke går på en smell.
Kampanjeprisen på 8 øre varte kun en dag. Den påfølgende mnd varierte prisen mellom 17 - 49 øre. Etter 1,5 mnd er prisen nå 69 øre. Det gikk 1,5 mnd fra å være den billigste til å bli den uten sammenligning den dyreste levrandøren. Agva lurer kunder inn i avtaler sent på høsten/tidlig vinter, for så etter kort tid skru prisen til værs når vinteren er på det kaldeste og strømforbruket er høyest. De satser på at kundene ikke følger godt nok med i prisutviklingen og dermed høster enorme inntekter Styr unna disse svindlerene. Jeg har forlengst skiftet levrandør.