Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Avtalen min ble byttet til Innkjøp uten at jeg visste det. Den er MYE dyrere og det finns ingen info på nettside om avtalen. Ekstremt dårlig, og veldig dårlik kundeservis. Ikke fornøyd.
kun et selskap som tilbyr lokkepris og skjulte gebyrer, endrer på avtalen din når de ikke klarer å tjene penger, styr unna
Er tungvint å få faktura på mail istedetfor efaktura.
Utrolig nok så presterer AGVA å ta betalt for efaktura på noen av sine produkter. Hele kr 59 kroner koster det å få en efaktura fra AGVA!
Flyttet ut fra en leiebolig for over en måned siden og valgte en annen strømleverandør til den nye boligen. Telefonselgere fra Agva har ringt gjentatte ganger den siste måneden for å prøve å selge seg inn igjen. Nå har de greid å opprette en ny strømavtale i mitt navn på den adressen jeg flyttet fra, selv om det er mer enn en måned siden jeg flyttet ut. Ikke har de tatt kontakt med meg eller bedt om å få bekreftet den nye strømavtalen heller. Grunnen til at jeg vet om det er fordi Hafslund sendte bekreftelse på oppstart av et nytt abonnement. Aldri igjen...
Agva lurer inn nye kunder med lokketilbud, før de automatisk flytter dem over til noen av markedets dårligste og dyreste avtaler. Og ikke sier de i fra om det heller, har du automatisert betalingen kan de blø deg lenge før du merker noe. De har snart flere "produkter" enn kunder, styr unna.
Var usikker på om jeg hadde en god strømavtale i disse dager med dyr strøm. Sjekket derfor min avtale opp mot alle andre tilgjengelige avtaler og kom ut bra så jeg ser ingen grunn til å skifte nå!