Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er næringslivskunde og dette firmaet "overtok" vår kontrakt med en annen strømleverandør uten noen forvarsel og hevder sin rett til det og krever skyhøyt bruddgebyr når vi ønsker å gå over til en annen leverandør. De skor seg på og rett og slett svindler næringslivskunder som ikke har mulighet til å klage til f.eks Elklagenemda!
Hei! Kontakt oss gjerne på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 mandag-fredag for en hyggelig dialog om avtalen din hos oss. Med vennlig hilsen Kunderådgiver, Bærum Energi
Kundervice har flere ganger siden februar skyldt på teknisk avd for ikke å ha fått dokumentert skifte fra 3 til 5-årsavtale på Min Side. Det er Kundeservice sin jobb å gi kundene service, ikke Teknisk Avd. Men får jeg det skriftlig bekreftet på min side og ikke trenger å snakke med noen kundeservice, er jeg godt fornøyd med avtalen/bruddgebyr.
Hei Ørjan. Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen vi gir. Vi gjør vårt ytterste for å gi den beste servicen vi kan, men dessverre så er enkelte ting litt utenfor vår ekspertise innimellom. I tilfeller som dette tar vi det alltid videre for å kunne gi deg en tilbakemelding om det du lurer på. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 mandag-fredag så er vi klare for å hjelpe til! Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Norges billigste Fastpris Meget fornøyd god service og
Hei Carl. Så hyggelig høre, det setter vi stor pris på at du sier! Vi er stolte av fastpris avtalene vi tilbyr og håper flere kunder er fornøyde med de. Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Dyrere enn de lovet og ingen tilbakemelding når man ringer eller sender email.
Hei. Vi gjør vårt ytterste med å besvare både telefoner og E-poster som kommer til oss fortløpende, men i enkelte perioder er det mange henvendelser som kan føre til noe ventetid. Kontakt oss på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 mandag-fredag så hjelper vi deg gjerne! Ønsker deg en flott dag! Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Mener jeg betaler for mye for strømmen. En tidobling av strømmen i min leilighet på 71 kvadrat sammenliknet med prisen for 3 år siden.
Hei! Mye har skjedd i strøm markedet på 3 år, om du er misfornøyd med avtalen du har hos oss kan du alltids kontakte oss på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 mandag-fredag så hjelper vi deg gjerne med å se på noen alternativer. Ønsker deg det beste! Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Utgitt seg for å gi gode avtaler til bedrifter i vanskelige tider, men viser seg at de tar mye høyere pris enn de fleste strømselskaper. De sendte ut en sms, og hvis du ikke svarte på denne innen ett par dager så godtok du automatisk vilkårene og avtalen. Stromstotte.no skulle kjempe om de beste prisene for kundene, men det har vist seg at de hadde en avtale med Bærum energi fra før av. Så dette var kun lureri. I tillegg skal de ha 5000kr hvis man ønsker å forlate de, selv om de ikke har gjort den jobben de lovet de skulle gjøre.
Ble desverre "lurt" inn på en avtale av en selger om iflg. Bærum Energi ikke eksisterte. Det kostet kr. 8.000.- å komme seg ut av avtalen da jeg måtte betale for "forventet" forbruk resten av året. Advarsel: Ligg unna useriøse strømselskap. De burde ikke få lov til å operere fritt. Jeg vil kalle dette for ren svindel. Hilsen Anne-Lise S.