Elekt har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ganske fornøyd med Elekt. Sparte en del på å skifte over til de. Eneste negative jeg kan komme på er at de nå krever 39 kr i mnd for appen. Dette er frivillig da, hvis man ikke ønsker betale 39 kr for appen så slipper man, men da får man kun se strømprisen, ikke prisen for det man har brukt og andre goder ved appen. Men burde vært gratis for alle slik som før nyttår. Og en annen ting, det burde vært en annen ting man kunne gjøre for å få en egen side, man kunne få et valg, vil man ikke ha en app burde det vært en side der man kan logge inn, altså som ikke er en app.
Hei Tanja, Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger. Derfor valgte vi å gjøre den valgfri. Mulighet for å logge inn på Min Side uten en app var et godt innspill og vi tar med oss det videre. Ønsker deg en fin dag! Hilsen gjengen i Elekt
Umulig å få tilgang til faktura uten påtvungen app. Må logge inn via vipps. I utgangspunktet tungvint, men videre ubrukelig fordi det ikkje virker heller.
Hei Frede, Du vil få faktura på e-post eller direkte i nettbanken din dersom du ikke velger å ha appen. Dersom den kommer på eFaktura i nettbanken automatisk kan man se hele fakturaen før man betaler den i nettbanken. Etter den er betalt kan man finne den i fakturaarkivet i nettbanken. Dersom du har problemer med å logge inn med Vipps anbefaler vi deg å ta kontakt med oss på telefon 73 93 73 73 eller e-post: [email protected]. Så skal vi hjelpe deg :) Hilsen hele gjengen i Elekt
har bare positive erfaringer med Elekt. Fakturaen er grei og oversiktlig, det har aldrig vært noe rot i avtalen. Eneste minus er att du må ha Vips for og se min side.
Hei Viva, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Vi jobber med å få på plass alternativ til Vipps for å logge inn. Håper dette er på plass om ikke lenge. Hilsen hele gjengen i Elekt
Oversiktelig strømforbruk, god informasjon om valgfrie tilleggstjenester. Håper dere lykkes:))
Hei Karin, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Avtale på 24 mnd. med gratis app og 1 øre påslag. Appen var gratis i avtalen. Dette er brudd på avtalen. Pristilsynet bør se på dette.
Hei Steinar, Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger. Derfor valgte vi å gjøre den valgfri. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen gjengen i Elekt
vanskelig å komme i kontakt med kundeservice, faktura lite transparent,
Hei Ada, Takk for din tilbakemelding! Vi er alltid tilgjengelige på kundeservice mellom 08-16 mandag til fredag. Ring oss gjerne på telefonen, så skal vi hjelpe deg: 73 93 73 73. Du kan også sende en mail til [email protected] eller kontakte oss på chat via nettsiden vår. Send oss gjerne en mail om hva du savner på fakturaen annet enn spotpris og påslag. Så kan det hende vi får på plass det du savner. Hilsen oss i Elekt
Er fornøyd på det meste. Men at de nå tar 39kr per mnd for å ha tilgang til appen er jo bare ein ny måte å fakturere ekstra på. Det bør tas med i Bytt.no sin sammenligning av avtaler. For app, det vil de fleste ha for å følge med.
Hei Per, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Det er kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger. Derfor valgte vi å gjøre den valgfri. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke har behov for den eller ikke ønsker den. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen hele gjengen i Elekt