Elekt har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
vanskelig å komme i kontakt med kundeservice, faktura lite transparent,
Hei Ada, Takk for din tilbakemelding! Vi er alltid tilgjengelige på kundeservice mellom 08-16 mandag til fredag. Ring oss gjerne på telefonen, så skal vi hjelpe deg: 73 93 73 73. Du kan også sende en mail til [email protected] eller kontakte oss på chat via nettsiden vår. Send oss gjerne en mail om hva du savner på fakturaen annet enn spotpris og påslag. Så kan det hende vi får på plass det du savner. Hilsen oss i Elekt
Er fornøyd på det meste. Men at de nå tar 39kr per mnd for å ha tilgang til appen er jo bare ein ny måte å fakturere ekstra på. Det bør tas med i Bytt.no sin sammenligning av avtaler. For app, det vil de fleste ha for å følge med.
Hei Per, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Det er kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger. Derfor valgte vi å gjøre den valgfri. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke har behov for den eller ikke ønsker den. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen hele gjengen i Elekt
De startet med 24 måneders garanti, og lovet at appen med grunnfunksjonalitet (dette var sommeren 2022), skulle være gratis, men at de skulle komme med nye, avanserte funksjoner som ville bli betaling via Elekt+. Innen desember er garantien 12 mnd. for nye kunder, og appen blir borte hvis man ikke betaler kr. 39. Her er det da en halvering av garantitid og et brudd på sin egen markedsføring og lovnader brutt, som gjør at det er vanskelig å stole på dem. Bortforklaringer med at det finnes andre apper og at appen er valgfri er bare svada, nesten som politikerenes løfter, og sviket føles dermed enda større og det blir en snikinnføring av månedsbeløp. Anbefaler da heller Vibb, som er samme konseptet, men man har en enkel app gratis og kan betale om man ønsker mer, i motsetning til å bli tvunget til å betale for avanserte funksjoner og utviklingen av disse selv om man selv ikke trenger eller ønsker det. Det er rett og slett dårlig kundeservice. Alle stjerner er basert på Elekt 2023 pga endringene de gjør, da de i 2022 hadde vært i andre enden av skalaen.
Hei Kenneth, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Det er kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger. Derfor valgte vi å gjøre den valgfri. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke har behov for den eller ikke ønsker den. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen hele gjengen i Elekt
Synes appen er veldig bra og brukarvenleg, men føler meg lurt når eg no må byrja å betale 39,- kr mnd. for å bruke den…
Hei Rita, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger. Derfor valgte vi å gjøre den valgfri. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen hele gjengen i Elekt
Rimelig strøm, samt veldig bra vilkår. De har også en veldig bra app, både mtp innhold samt brukervennlighet.
Hei Key, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Veldig fornøyd helt til appen plutselig koster penger. Smart måte å unngå faste påslag på strøm i utregningen deres. Likevel presses nok de fleste til å betale 39 kr i mnd. Jeg bytter tvert.
Hei Eldar, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen hele gjengen i Elekt
Svært konkurransedyktig pris. Oversiktlig, enkel og servicevennlig app. Prisen har holdt seg konkurransedyktig siden vi byttet til Elekt i august 2022. God oppdatering.
Hei Bjarne, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Slike tilbakemeldinger varmer godt og motiverer oss til å stå på videre. Vi gleder oss til å vise dere hva vi har jobbet med bak kulissene - flere oppdateringer av appen kommer på nyåret :) Hilsen hele gjengen i Elekt