Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
elKompis
4.1
70 verifiserte omtaler
elKompis tilbyr ikke lengre strømavtaler til nye kunder
elKompis har avviklet sin virksomhet og tilbyr ikke lengre strømavtaler til nye kunder.

elKompis omtaler og erfaringer

Ingen trend

elKompis har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
70 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
elKompis trenger minimum 10 omtaler.
86%
Utmerket
86% anbefaler elKompis
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 70 omtaler om elKompis

FILTRER OMTALER
54
8
2
2
4
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Servicer

Omtale av  Birgit

Positive.gir god info.kjappe til å svare.gode vilkår

Nyttig (0)

Helt ny verden

Omtale av  Roger

Både selskap og app er i en annen liga, enn mange andre selskaper der ute, håper dere fortsetter og følge det sporet dere er inne på når det gjelder pris og app. Nei bare tipp topp👍👍👍

Nyttig (0)

Fremstår som et useriøst selskap

Omtale av  Lundskråga

Fryktelig rot i fakturering. App som ikke fungerer. Tilbakebetaling uteblir. Virker som selskapet styrer mot konkurs.

Svar fra elKompis
08.02.2023 12:46

Hei, Lundskråga!  Takk for din tilbakemelding!  Vi synes det er kjedelig å lese at du er misfornøyd med elKompis og appen vår, men vi ønsker å klargjøre enkelte punkter :)  Når det kommer til fakturering så faktureres våre kunder etterskuddsvis, ut i fra forbruksverdier vi mottar fra den respektive netteier. Det er netteier som er ansvarlig for å lese av kundens strømmåler og registrere forbruksdata, som vi så henter ut. Våre kunder faktureres så i henhold til strømavtalens vilkår, hvor kunden faktureres for det som er strømprisen time for time mot forbruket time for time.  Vi ønsker selvfølgelig at appen skal fungere feilfritt, men det er dessverre slik med teknologi at enkelte ganger kan det oppstå tekniske feil som må utbedres. Vi setter derfor stor pris på tilbakemelding fra kunder om en skulle oppleve problemer i appen, slik at dette kan feilmeldes til teknisk avdeling og feil kan utbedres.  Dersom en kunde har betalt inn mer enn fakturabeløpet, eller dersom vi skulle motta korrigering på forbruk fra netteier, så vil dette selvfølgelig bli tilbakebetalt. Dersom det er snakk om opptjent ververabatt som fører til tilgodebeløp på kundebildet, så kvalifiserer ikke ververabatt til utbetaling ettersom vervebonusen blir fratrukket kundens strømregning. Dersom beløpet kunden har vervet for overstiger strømregningen, fratrekkes øvrig verve-bonus på kommende strømfakturaer. Dersom kunden avslutter leveransen fra elKompis, bortfaller vervebonusen. Dette i henhold til vilkår for verving :) Mvh, Truls - elKompis

Nyttig (0)

Lurt av appen og elkompis

Omtale av  Frank

Appen sa strømregning på vel 1400,- Fikk regning på over det dobbelte. Jeg lå vissnok i feil sone i appen. ElKompis nekter å stå for feilen de har gjort. Jeg skifter leverandør.

Svar fra elKompis
19.01.2023 08:48

Hei Frank! Det var utrolig leit at appen viste feil forbruk. Vi er derimot veldig glad for at du tok kontakt med oss, og at vi fikk løst denne saken :) Vi jobber kontinuerlig med appen vår, og håper du tar kontakt igjen dersom det er noe vi kan hjelpe deg med eller du lurer på vedrørende denne. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Både og

Omtale av  Eline O

Grei kundeservice. Forvirrende at Elkompis ikke har gjennomfakturrring med BKK slik min forrige strømleverandør hadde. Jeg er nå på utkikk etter billigste strømleverandør med gjennomgakturering. Det kan bli noe nervepirrende å først betale strømregning på flere tusen, og deretter vente på strømstøtten fra BKK.

Svar fra elKompis
13.01.2023 13:58

Hei Eline O! Vi har full forståelse for at man ikke ønsker å legge ut for en høy strømregning før man har mottatt strømstøtten fra netteier. Vi tilbyr derfor at kunden kan utsette forfallsdato inntil 14 dager fra opprinnelig forfall for å kunne motta strømstøtten før man betaler faktura til oss. Vi håper å kunne tilby gjennomfakturering på et senere tidspunkt :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

God verveløsning, men appen ligger langt bak Tibber sin

Omtale av  Morris

Veldig bra verveløsning - med 500 kr rett til fradrag på faktura for både verver og mottaker. Men jeg skjønner ikke at enkelte mener at appen til ElKompis er bra - når de tidligere har hatt Tibber😬 Der er det divisjonsforskjell, hvor Tibber sin er i en egen liga 🏆

Svar fra elKompis
04.01.2023 14:58

Hei Morris! Gøy å høre at du er fornøyd med vervekampanjen vår :) Når det gjelder appen vår er den i stadig utvikling, og vi har mye på blokken som vi kommer til å lansere i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Fra Tibber til Vibb og så til ElKompis.

Omtale av  Marius

Tibber bomma, Vibb bruker ett år mens ElKompis brukte 2 dager. Satser på mere stabile forhold hos ElKompis, det vil tiden vise.

Svar fra elKompis
02.01.2023 09:40

Hei Marius! Vi jobber hver dag for å gjøre kundeopplevelsen hos oss så god som mulig! Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss, og dersom det skulle være noe må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Super kundeservice

Omtale av  Kari

Ytterst vennlig og serviceinnstilt personale Ingen telefonkø

Svar fra elKompis
02.01.2023 09:39

Hei Kari! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Kanonbra!

Omtale av  Tore

Skiftet fra Tibber til Elkompis. Enkelt, greitt og ingen forskuddsbetaling som hos Tibber.

Svar fra elKompis
20.12.2022 08:19

Hei Tore! Så godt å høre at du er fornøyd! Det er jo helt kanon :) Ønsker deg en god jul! Hilsen Anna, Elkompis

Nyttig (0)

Fantastisk!

Omtale av  Bentosaurus

Byttet til ElKompis fra annen leverandør. Kundereise kunne ikke vært bedre, fantastisk oppfølging og en faktura jeg kjenner meg igjen i. Vi er meget godt fornøyd. Her lytter dere til oss kunder.

Svar fra elKompis
12.12.2022 15:23

Hei Bentosaurus! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss i elKompis! Det jobber vi hver dag med å få kundene våre til å føle at de er :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Følger ikke opp løfter om å ringe opp igjen!

Omtale av  Henrik W

Mistet log på forbruk på appen. Ringte totalt 3 ganger for å få hjelp. Hver gang beskjed om at Elkompis skulle ringe opp . Ringte så opp igjen påfølgende dag, med ny beskjed om at jeg skulle ringes opp - som om det ikke fantes noen forhistorie på korrespondanse. Fremdeles ikke ringt meg 1 uke etter 3. løfte. Saken er fremdeles ikke løst.

Svar fra elKompis
12.12.2022 15:32

Hei Henrik! Vi beklager lang behandlingstid vedrørende manglende forbruk i appen. Vi er avhengig av å motta forbruket til kunden fra netteier før vi kan registrere det i appen vår, og dersom det er manglende forbruk i appen kan det skyldes at vi har mottatt mangelfulle filer inn til oss. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt sjekke opp i status vedrørende din feilmelding. Mvh Truls, elKompis

Nyttig (0)

Veldig fornøyd

Omtale av  Benedicte

Jeg byttet til elKompis for 3 måneder siden og er så fornøyd. Nå har jeg endelig full kontroll på forbruket og strømregningen. Digger appen!! I tillegg har elKompis et veldig hjelpsomt og serviceinnstilt kundesenter.

Svar fra elKompis
12.12.2022 15:23

Hei Benedicte! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Teamwork🤩

Omtale av  Hilde H

Fantastisk imøtekommende og spiller på kundens lag🎉

Svar fra elKompis
06.12.2022 17:23

Hei Hilde H! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Dette er det vi jobber for hver eneste dag! :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Oversiktlig

Omtale av  Roy M

Bra kundeservice og oversiktlig app. Muligens andre som er billigere.

Svar fra elKompis
06.12.2022 09:26

Hei Roy M! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar til oss! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Team ElKompis leverer

Omtale av  Eivind N

Fremoverlent selskap i vinden!! Utmerket support. Sømløs, innovativ applikasjon som gir full oversikt og forutsigbarhet. Fleksibilitet og muligheter!! Blant de billigste! Well done, ElKompis 👍👍

Svar fra elKompis
22.11.2022 16:50

Hei Eivind N! Så hyggelig tilbakemelding å få, tusen takk for det! Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har ønsker for appen vår, vi tar i mot alle tilbakemeldinger :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

På trynet...

Omtale av  Glenn

Hvorfor velge å betale 34kr mnd og 1 øre påslag per kWt, når en kan velge 0kr mnd og 1 øre påslag per kWh, slik som Elekt? Noen tilbyr jo 0kr mnd og minuspåslag per kWh for nye kunder. Godt jeg har undersøkt litt og er blitt "sjef" over min strømregning

Svar fra elKompis
21.11.2022 09:50

Hei Glenn! Det stemmer at noen leverandører tilbyr gratis fastbeløp, gratis påslag og til og med negativt påslag i en gitt periode som en kampanje for nye kunder. Vi har valgt å sette et fastbeløp på kr 34/mnd for å kunne utvikle og ha en så god app som mulig. Påslaget vårt går til å dekke innkjøpskostnader på strømmen, samt det lovpålagte elsertifikatet. Vi har troa på at appen vår hjelper kundene våre med å bruke strømmen smartere og dermed at besparelsen blir høyere enn kr 34/mnd. Vi tilbyr også vervekampanje hvor både den som verver og har vervet får kr 500,- i rabatt, noe som dekker inn fastbeløpet på kr 34/mnd i 14 måneder. Dersom du har tilbakemeldinger vedrørende appen vår er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på epost: [email protected]. Mvh Anna, elKompis

Nyttig (1)
Har ikke tilegnet profilen
elKompis deltar ikke på Bytt.no

elKompis har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
elKompis besvarer ikke omtaler

elKompis har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
elKompis henter ikke inn tilbakemeldinger

elKompis benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR