elKompis har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Både selskap og app er i en annen liga, enn mange andre selskaper der ute, håper dere fortsetter og følge det sporet dere er inne på når det gjelder pris og app. Nei bare tipp topp👍👍👍
Fryktelig rot i fakturering. App som ikke fungerer. Tilbakebetaling uteblir. Virker som selskapet styrer mot konkurs.
Hei, Lundskråga! Takk for din tilbakemelding! Vi synes det er kjedelig å lese at du er misfornøyd med elKompis og appen vår, men vi ønsker å klargjøre enkelte punkter :) Når det kommer til fakturering så faktureres våre kunder etterskuddsvis, ut i fra forbruksverdier vi mottar fra den respektive netteier. Det er netteier som er ansvarlig for å lese av kundens strømmåler og registrere forbruksdata, som vi så henter ut. Våre kunder faktureres så i henhold til strømavtalens vilkår, hvor kunden faktureres for det som er strømprisen time for time mot forbruket time for time. Vi ønsker selvfølgelig at appen skal fungere feilfritt, men det er dessverre slik med teknologi at enkelte ganger kan det oppstå tekniske feil som må utbedres. Vi setter derfor stor pris på tilbakemelding fra kunder om en skulle oppleve problemer i appen, slik at dette kan feilmeldes til teknisk avdeling og feil kan utbedres. Dersom en kunde har betalt inn mer enn fakturabeløpet, eller dersom vi skulle motta korrigering på forbruk fra netteier, så vil dette selvfølgelig bli tilbakebetalt. Dersom det er snakk om opptjent ververabatt som fører til tilgodebeløp på kundebildet, så kvalifiserer ikke ververabatt til utbetaling ettersom vervebonusen blir fratrukket kundens strømregning. Dersom beløpet kunden har vervet for overstiger strømregningen, fratrekkes øvrig verve-bonus på kommende strømfakturaer. Dersom kunden avslutter leveransen fra elKompis, bortfaller vervebonusen. Dette i henhold til vilkår for verving :) Mvh, Truls - elKompis
Appen sa strømregning på vel 1400,- Fikk regning på over det dobbelte. Jeg lå vissnok i feil sone i appen. ElKompis nekter å stå for feilen de har gjort. Jeg skifter leverandør.
Hei Frank! Det var utrolig leit at appen viste feil forbruk. Vi er derimot veldig glad for at du tok kontakt med oss, og at vi fikk løst denne saken :) Vi jobber kontinuerlig med appen vår, og håper du tar kontakt igjen dersom det er noe vi kan hjelpe deg med eller du lurer på vedrørende denne. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis
Grei kundeservice. Forvirrende at Elkompis ikke har gjennomfakturrring med BKK slik min forrige strømleverandør hadde. Jeg er nå på utkikk etter billigste strømleverandør med gjennomgakturering. Det kan bli noe nervepirrende å først betale strømregning på flere tusen, og deretter vente på strømstøtten fra BKK.
Hei Eline O! Vi har full forståelse for at man ikke ønsker å legge ut for en høy strømregning før man har mottatt strømstøtten fra netteier. Vi tilbyr derfor at kunden kan utsette forfallsdato inntil 14 dager fra opprinnelig forfall for å kunne motta strømstøtten før man betaler faktura til oss. Vi håper å kunne tilby gjennomfakturering på et senere tidspunkt :) Mvh Anna, elKompis
Veldig bra verveløsning - med 500 kr rett til fradrag på faktura for både verver og mottaker. Men jeg skjønner ikke at enkelte mener at appen til ElKompis er bra - når de tidligere har hatt Tibber😬 Der er det divisjonsforskjell, hvor Tibber sin er i en egen liga 🏆
Hei Morris! Gøy å høre at du er fornøyd med vervekampanjen vår :) Når det gjelder appen vår er den i stadig utvikling, og vi har mye på blokken som vi kommer til å lansere i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis
Tibber bomma, Vibb bruker ett år mens ElKompis brukte 2 dager. Satser på mere stabile forhold hos ElKompis, det vil tiden vise.
Hei Marius! Vi jobber hver dag for å gjøre kundeopplevelsen hos oss så god som mulig! Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss, og dersom det skulle være noe må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Anna, elKompis
Ytterst vennlig og serviceinnstilt personale Ingen telefonkø
Hei Kari! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis
Skiftet fra Tibber til Elkompis. Enkelt, greitt og ingen forskuddsbetaling som hos Tibber.
Hei Tore! Så godt å høre at du er fornøyd! Det er jo helt kanon :) Ønsker deg en god jul! Hilsen Anna, Elkompis
Byttet til ElKompis fra annen leverandør. Kundereise kunne ikke vært bedre, fantastisk oppfølging og en faktura jeg kjenner meg igjen i. Vi er meget godt fornøyd. Her lytter dere til oss kunder.
Hei Bentosaurus! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss i elKompis! Det jobber vi hver dag med å få kundene våre til å føle at de er :) Mvh Anna, elKompis
Mistet log på forbruk på appen. Ringte totalt 3 ganger for å få hjelp. Hver gang beskjed om at Elkompis skulle ringe opp . Ringte så opp igjen påfølgende dag, med ny beskjed om at jeg skulle ringes opp - som om det ikke fantes noen forhistorie på korrespondanse. Fremdeles ikke ringt meg 1 uke etter 3. løfte. Saken er fremdeles ikke løst.
Hei Henrik! Vi beklager lang behandlingstid vedrørende manglende forbruk i appen. Vi er avhengig av å motta forbruket til kunden fra netteier før vi kan registrere det i appen vår, og dersom det er manglende forbruk i appen kan det skyldes at vi har mottatt mangelfulle filer inn til oss. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt sjekke opp i status vedrørende din feilmelding. Mvh Truls, elKompis
Jeg byttet til elKompis for 3 måneder siden og er så fornøyd. Nå har jeg endelig full kontroll på forbruket og strømregningen. Digger appen!! I tillegg har elKompis et veldig hjelpsomt og serviceinnstilt kundesenter.
Hei Benedicte! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med :) Mvh Anna, elKompis
Fantastisk imøtekommende og spiller på kundens lag🎉
Hei Hilde H! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Dette er det vi jobber for hver eneste dag! :) Mvh Anna, elKompis
Bra kundeservice og oversiktlig app. Muligens andre som er billigere.
Hei Roy M! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar til oss! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis
Fremoverlent selskap i vinden!! Utmerket support. Sømløs, innovativ applikasjon som gir full oversikt og forutsigbarhet. Fleksibilitet og muligheter!! Blant de billigste! Well done, ElKompis 👍👍
Hei Eivind N! Så hyggelig tilbakemelding å få, tusen takk for det! Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har ønsker for appen vår, vi tar i mot alle tilbakemeldinger :) Mvh Anna, elKompis
Hvorfor velge å betale 34kr mnd og 1 øre påslag per kWt, når en kan velge 0kr mnd og 1 øre påslag per kWh, slik som Elekt? Noen tilbyr jo 0kr mnd og minuspåslag per kWh for nye kunder. Godt jeg har undersøkt litt og er blitt "sjef" over min strømregning
Hei Glenn! Det stemmer at noen leverandører tilbyr gratis fastbeløp, gratis påslag og til og med negativt påslag i en gitt periode som en kampanje for nye kunder. Vi har valgt å sette et fastbeløp på kr 34/mnd for å kunne utvikle og ha en så god app som mulig. Påslaget vårt går til å dekke innkjøpskostnader på strømmen, samt det lovpålagte elsertifikatet. Vi har troa på at appen vår hjelper kundene våre med å bruke strømmen smartere og dermed at besparelsen blir høyere enn kr 34/mnd. Vi tilbyr også vervekampanje hvor både den som verver og har vervet får kr 500,- i rabatt, noe som dekker inn fastbeløpet på kr 34/mnd i 14 måneder. Dersom du har tilbakemeldinger vedrørende appen vår er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på epost: [email protected]. Mvh Anna, elKompis