elKompis har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra verveløsning - med 500 kr rett til fradrag på faktura for både verver og mottaker. Men jeg skjønner ikke at enkelte mener at appen til ElKompis er bra - når de tidligere har hatt Tibber😬 Der er det divisjonsforskjell, hvor Tibber sin er i en egen liga 🏆
Hei Morris! Gøy å høre at du er fornøyd med vervekampanjen vår :) Når det gjelder appen vår er den i stadig utvikling, og vi har mye på blokken som vi kommer til å lansere i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis
Tibber bomma, Vibb bruker ett år mens ElKompis brukte 2 dager. Satser på mere stabile forhold hos ElKompis, det vil tiden vise.
Hei Marius! Vi jobber hver dag for å gjøre kundeopplevelsen hos oss så god som mulig! Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss, og dersom det skulle være noe må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Anna, elKompis
Ytterst vennlig og serviceinnstilt personale Ingen telefonkø
Hei Kari! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis
Skiftet fra Tibber til Elkompis. Enkelt, greitt og ingen forskuddsbetaling som hos Tibber.
Hei Tore! Så godt å høre at du er fornøyd! Det er jo helt kanon :) Ønsker deg en god jul! Hilsen Anna, Elkompis
Byttet til ElKompis fra annen leverandør. Kundereise kunne ikke vært bedre, fantastisk oppfølging og en faktura jeg kjenner meg igjen i. Vi er meget godt fornøyd. Her lytter dere til oss kunder.
Hei Bentosaurus! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss i elKompis! Det jobber vi hver dag med å få kundene våre til å føle at de er :) Mvh Anna, elKompis
Mistet log på forbruk på appen. Ringte totalt 3 ganger for å få hjelp. Hver gang beskjed om at Elkompis skulle ringe opp . Ringte så opp igjen påfølgende dag, med ny beskjed om at jeg skulle ringes opp - som om det ikke fantes noen forhistorie på korrespondanse. Fremdeles ikke ringt meg 1 uke etter 3. løfte. Saken er fremdeles ikke løst.
Hei Henrik! Vi beklager lang behandlingstid vedrørende manglende forbruk i appen. Vi er avhengig av å motta forbruket til kunden fra netteier før vi kan registrere det i appen vår, og dersom det er manglende forbruk i appen kan det skyldes at vi har mottatt mangelfulle filer inn til oss. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt sjekke opp i status vedrørende din feilmelding. Mvh Truls, elKompis
Jeg byttet til elKompis for 3 måneder siden og er så fornøyd. Nå har jeg endelig full kontroll på forbruket og strømregningen. Digger appen!! I tillegg har elKompis et veldig hjelpsomt og serviceinnstilt kundesenter.
Hei Benedicte! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med :) Mvh Anna, elKompis