elKompis har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Både selskap og app er i en annen liga, enn mange andre selskaper der ute, håper dere fortsetter og følge det sporet dere er inne på når det gjelder pris og app. Nei bare tipp topp👍👍👍
Fryktelig rot i fakturering. App som ikke fungerer. Tilbakebetaling uteblir. Virker som selskapet styrer mot konkurs.
Hei, Lundskråga! Takk for din tilbakemelding! Vi synes det er kjedelig å lese at du er misfornøyd med elKompis og appen vår, men vi ønsker å klargjøre enkelte punkter :) Når det kommer til fakturering så faktureres våre kunder etterskuddsvis, ut i fra forbruksverdier vi mottar fra den respektive netteier. Det er netteier som er ansvarlig for å lese av kundens strømmåler og registrere forbruksdata, som vi så henter ut. Våre kunder faktureres så i henhold til strømavtalens vilkår, hvor kunden faktureres for det som er strømprisen time for time mot forbruket time for time. Vi ønsker selvfølgelig at appen skal fungere feilfritt, men det er dessverre slik med teknologi at enkelte ganger kan det oppstå tekniske feil som må utbedres. Vi setter derfor stor pris på tilbakemelding fra kunder om en skulle oppleve problemer i appen, slik at dette kan feilmeldes til teknisk avdeling og feil kan utbedres. Dersom en kunde har betalt inn mer enn fakturabeløpet, eller dersom vi skulle motta korrigering på forbruk fra netteier, så vil dette selvfølgelig bli tilbakebetalt. Dersom det er snakk om opptjent ververabatt som fører til tilgodebeløp på kundebildet, så kvalifiserer ikke ververabatt til utbetaling ettersom vervebonusen blir fratrukket kundens strømregning. Dersom beløpet kunden har vervet for overstiger strømregningen, fratrekkes øvrig verve-bonus på kommende strømfakturaer. Dersom kunden avslutter leveransen fra elKompis, bortfaller vervebonusen. Dette i henhold til vilkår for verving :) Mvh, Truls - elKompis
Appen sa strømregning på vel 1400,- Fikk regning på over det dobbelte. Jeg lå vissnok i feil sone i appen. ElKompis nekter å stå for feilen de har gjort. Jeg skifter leverandør.
Hei Frank! Det var utrolig leit at appen viste feil forbruk. Vi er derimot veldig glad for at du tok kontakt med oss, og at vi fikk løst denne saken :) Vi jobber kontinuerlig med appen vår, og håper du tar kontakt igjen dersom det er noe vi kan hjelpe deg med eller du lurer på vedrørende denne. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis
Grei kundeservice. Forvirrende at Elkompis ikke har gjennomfakturrring med BKK slik min forrige strømleverandør hadde. Jeg er nå på utkikk etter billigste strømleverandør med gjennomgakturering. Det kan bli noe nervepirrende å først betale strømregning på flere tusen, og deretter vente på strømstøtten fra BKK.
Hei Eline O! Vi har full forståelse for at man ikke ønsker å legge ut for en høy strømregning før man har mottatt strømstøtten fra netteier. Vi tilbyr derfor at kunden kan utsette forfallsdato inntil 14 dager fra opprinnelig forfall for å kunne motta strømstøtten før man betaler faktura til oss. Vi håper å kunne tilby gjennomfakturering på et senere tidspunkt :) Mvh Anna, elKompis
Veldig bra verveløsning - med 500 kr rett til fradrag på faktura for både verver og mottaker. Men jeg skjønner ikke at enkelte mener at appen til ElKompis er bra - når de tidligere har hatt Tibber😬 Der er det divisjonsforskjell, hvor Tibber sin er i en egen liga 🏆
Hei Morris! Gøy å høre at du er fornøyd med vervekampanjen vår :) Når det gjelder appen vår er den i stadig utvikling, og vi har mye på blokken som vi kommer til å lansere i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis
Tibber bomma, Vibb bruker ett år mens ElKompis brukte 2 dager. Satser på mere stabile forhold hos ElKompis, det vil tiden vise.
Hei Marius! Vi jobber hver dag for å gjøre kundeopplevelsen hos oss så god som mulig! Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss, og dersom det skulle være noe må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Anna, elKompis