Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde flere ganger tidligere, men har byttet litt rundt pga bedre avtaler. Men har nå blitt kunde hos de igjen, da både tilbudet og servicen har blitt betraktelig høyere siden sist. Fikk faktisk en strømavtale som er mye bedre en det de i utgangspunktet tilbyr nye kunder. Appen deres har blitt meg bra, og passerer definitivt alle konkurrenters apper. Men denne skulle hatt muligheten til og hvis pris time for time neste døgn og tilbake i tid. Vurderer også Puls fra fjordkraft, men den har både kunstig høy pris og frakt kostnad. Og det er uvisst om man kan bruke den med andre strømleverandører, da er heller tibber sin pulse bedre da den fungerer med alle leverandører
Er så vanskelig å få snakke med en person å få forklart hva som er feil.
Veldig fornøyd m appen og kundeservice. Men dere klarte ikke matche tilbudet jeg fikk hos TrøndelagKraft så da må jeg bytte. Synd, men m dagens priser er det «penga som rår». Kommer sikkert tilbake en annen gang🤗
Kostbar i forhold til en del andre leverandører. Ikke alltid lett å finne alt på hjemmeside. Bør ha bedre varslinger om prisendringer Om mulig tilby hjelp til å finne ut av forbruk. Enkelte leverandører påstår at de kan spore kurser via smart strømmålere.
Hei Rune. Takk for din tilbakemelding. Sammenlignet med fjoråret er vi i en tid hvor vi opplever en høyere strømpris. Vi i Fjordkraft vil alltid streve for å ha en konkurransedyktig pris og tjenester som kan være nyttig for våre kunder. Vi varsler alltid om prisendringer og du kan lese mer om vår pulsmåler her: https://www.fjordkraft.no/strom/stromforbruk/sanntid/ Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
En bedrift som tar kunden på alvor. Alltid tilstede å hjelpsom på alle måter.
Hjalp både meg og min mor med billigere strømavtale. Superfornøyd! 🙂 I tillegg har vi også fått billig mobilabonnementet, med samme fordeler som Telenor! Sparer 180kr.mnd. bare der! 😊
Fjordkraft kommer med kampanjetilbud med jevne mellomrom. Jeg opplever det som positivt. De ser ut til å følge markedet. Det dumme er at tilbudene som regel kommer via telefonsalg. Ville foretrukket skriftlig via f.eks mail.
Gode priser, flinke og hyggelige kundebehandlere på kundesenteret
Har vært trofast kunde i 34 år. Fikk høre om pris match av folk som er på face Og hvem du kan matche i mot. Informasjonen kom ikke frem til meg direkte som da ikke er på face men en trofast kunde. Tok en tlf til kundesenteret og dere ordnet pris match med en gang.
Det at dere har nettleien ink i faktura er ett meget stort + men dere forandrer veldig ofte maksprisen pr kw og det skaper en usikker kundeforhold da dere stiger maks prisen så raskt prisen går opp på strømmen! Da ødelegger dere en av grunnene kundene velger dere for dere selger litt på det med maks grense men da strømprisen stiger flyt dere etter og øker maks prisen!!! 🤬
Jeg kom i kontakt pga strømpriser og ble forklart hvilke tilbud dere kunne gi meg. Ble fornøyd med god kundeservice. Takk.
Har tatt to telefoner med saksbehandlere hos dere og har fått utmerket service
Samt andre fordeler ved f.eks. internetthandel i nettbutikker til andre bedrifter. Eneste de kunne vært flinkere til er å gi meg den beste prisen til enhver til. Her må jeg selv følge med en ringe dem for å bytte til en annen avtale når den jeg har -også hos Fjordkraft- ikke lenger er det beste tilbudet de har, f.eks. spotpris vs. garantipris.
Vi er fornøyd med fastpris nå når strømprisen bare øker og øker.
Hei Bjarne. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med vår fastprisavtale. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Godt fornøyd med samtale og service fra kundebehandler.
Helt ok, men syntes at dere kunne strøket å ta betalt for fjordkraft puls enheten, og kansje hatt en egen app for mobil og salg av mobil abonnement. Eller så er prisen noelunde konkurransedyktige med andre