Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kostbar i forhold til en del andre leverandører. Ikke alltid lett å finne alt på hjemmeside. Bør ha bedre varslinger om prisendringer Om mulig tilby hjelp til å finne ut av forbruk. Enkelte leverandører påstår at de kan spore kurser via smart strømmålere.
Hei Rune. Takk for din tilbakemelding. Sammenlignet med fjoråret er vi i en tid hvor vi opplever en høyere strømpris. Vi i Fjordkraft vil alltid streve for å ha en konkurransedyktig pris og tjenester som kan være nyttig for våre kunder. Vi varsler alltid om prisendringer og du kan lese mer om vår pulsmåler her: https://www.fjordkraft.no/strom/stromforbruk/sanntid/ Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
En bedrift som tar kunden på alvor. Alltid tilstede å hjelpsom på alle måter.
Hjalp både meg og min mor med billigere strømavtale. Superfornøyd! 🙂 I tillegg har vi også fått billig mobilabonnementet, med samme fordeler som Telenor! Sparer 180kr.mnd. bare der! 😊
Fjordkraft kommer med kampanjetilbud med jevne mellomrom. Jeg opplever det som positivt. De ser ut til å følge markedet. Det dumme er at tilbudene som regel kommer via telefonsalg. Ville foretrukket skriftlig via f.eks mail.
Gode priser, flinke og hyggelige kundebehandlere på kundesenteret
Har vært trofast kunde i 34 år. Fikk høre om pris match av folk som er på face Og hvem du kan matche i mot. Informasjonen kom ikke frem til meg direkte som da ikke er på face men en trofast kunde. Tok en tlf til kundesenteret og dere ordnet pris match med en gang.
Det at dere har nettleien ink i faktura er ett meget stort + men dere forandrer veldig ofte maksprisen pr kw og det skaper en usikker kundeforhold da dere stiger maks prisen så raskt prisen går opp på strømmen! Da ødelegger dere en av grunnene kundene velger dere for dere selger litt på det med maks grense men da strømprisen stiger flyt dere etter og øker maks prisen!!! 🤬