Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ok, så langt. Har prismatch til Juni 22. De tilbyr ikke nye prismatch-avtaler fra 01.01.22.
Hei Gunnar. Takk for din omtale. Vi avviklet prismatch da vi ikke ønsker å bidra til å normalisere lokkepriser med kort varighet og samtidig måtte vi kutte ventetidene på kundesenteret. Håper du fortsatt er en fornøyd kunde hos oss. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Umulig å få tak i, utilgjengelig på tlf, chat nede, ingen tilbakerin service. Finner ikke øvrig kontaktinfo. Svært frustrerende!
Hei Thomas. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt problemer med å få tak i oss. Høye strømpriser og strømstøtte fra regjeringen har gjort at veldig mange ønsker å ta kontakt med oss. Vi jobber på spreng for å få ned ventetiden. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Liker ikke at de siger opp avtalen pr. første januar.
Hei Karsten, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi håper du har fått god hjelp til å finne en avtale som er tilpasset ditt behov. Våre hyggelige kunderådgivere er her for deg dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har nå ventet 1 time i telefonkø. Jeg benyttet meg av avtalen gjennom power, hvor du får 1000 kr i rabatt. Her om dagen fikk jeg regningen.. 1170 kr for 3 dager (nettleie ikke inkludert). Tilsvarende så betalte jeg 4000kr for 30 dager på tibber. Fortsetter dette så snakker vi langt over 30000 kr i måneden for strøm hos Fjordkraft...
Hei, tusen takk for tilbakemelding. Først og fremst vil vi beklage ventetidene du opplevde, vi har i en periode i høst og vinter opplevde ekstrem pågang til vårt kundesenter. Når det gjelder regningen er du hjertelig velkommen til å kontakte oss for å finne ut hva som har skjedd. Videre når det gjelder nettleie er den inkludert i Fjordkraft sine fakturaer men når det gjelder selskapet du viser til her så tilbyr de ikke denne tjenesten. Igjen, beklager dine opplevelser. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Nå skal de plutselig kutte ut prismatch, helt utrolig. Hadde mobil abonnement hos dem tidligere,, men det var utrolig forskjell behandling av voksne personer, og da vi avsluttet, da kunne de prismatch, men da var det for seint
Hei, takk for tilbakemelding. Vi målsetter å være de aller beste på kundeservice og beklager at du har hatt ulike opplevelser. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fornøyd, men ikke biligst. Informativ, brukervennlig og høyst gangbar. Med innkjøpt pulsmåler har jeg god kontroll på mitt forbruk.
Hei Sven, så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Pulsmåleren er absolutt et produkt vi anbefaler for å overvåke og holde kontroll på forbruket. Dersom det skulle være noe er vi her for å hjelpe. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Det er vanskelige å komme igjennom på kundeservice. Lange ventetider den siste tiden. Chat har de stengt ned. Snart skal de slutte med prismatch. Det er synd da prismatchmulighet og resten av Fjordkraft virket som en bra løsning. Om ikke de kommer opp med en billigere egen løsning for å erstatte prismatch, da kommer mange til å bytte leverandør. For Fjordkraft sine egne priser er dyrere enn andre leverandører.
Hei Tusen takk for tilbakemelding. Slik prismatch fungerte bidro det til at kortvarige negative påslag og lokketilbud oppfattes som bransjestandard, og i tillegg brukte det uforholdsmessig mye ressurser på å opprettholde et tilbud til de ivrigste prisjegerne. Det er svært viktig for oss å sikre at alle våre kunder klarer å komme i kontakt med oss når de trenger oss, og disse ressursene ønsker vi å bruke til å øke tilgjengeligheten for kunder med andre henvendelser, og til å utvikle tjenester i Fjordkraft-universet. Vennlig hilsen Fjordkraft