Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd, men ikke biligst. Informativ, brukervennlig og høyst gangbar. Med innkjøpt pulsmåler har jeg god kontroll på mitt forbruk.
Hei Sven, så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Pulsmåleren er absolutt et produkt vi anbefaler for å overvåke og holde kontroll på forbruket. Dersom det skulle være noe er vi her for å hjelpe. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Det er vanskelige å komme igjennom på kundeservice. Lange ventetider den siste tiden. Chat har de stengt ned. Snart skal de slutte med prismatch. Det er synd da prismatchmulighet og resten av Fjordkraft virket som en bra løsning. Om ikke de kommer opp med en billigere egen løsning for å erstatte prismatch, da kommer mange til å bytte leverandør. For Fjordkraft sine egne priser er dyrere enn andre leverandører.
Hei Tusen takk for tilbakemelding. Slik prismatch fungerte bidro det til at kortvarige negative påslag og lokketilbud oppfattes som bransjestandard, og i tillegg brukte det uforholdsmessig mye ressurser på å opprettholde et tilbud til de ivrigste prisjegerne. Det er svært viktig for oss å sikre at alle våre kunder klarer å komme i kontakt med oss når de trenger oss, og disse ressursene ønsker vi å bruke til å øke tilgjengeligheten for kunder med andre henvendelser, og til å utvikle tjenester i Fjordkraft-universet. Vennlig hilsen Fjordkraft
Vi synes vi har bra avtale med en levrandør vi har brukt de siste snart 5 år
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vennlig hilsen Fjordkraft
Fikk et godt tilbud, men det har dem jaggu gjort om nå etter 7 dager inn som ny abonnement. Får ikke tak i kundeservice så kan ikke forhandle. Bare og holde seg vekke. Skulle gitt null stjerner men fant ikke det alternativet. Skammelig!!!
Hei Dette må vi bare beklage. Det har vært en ekstrem situasjon i markedet den siste tiden. Prisene har svingt mye, og det har vært et uforutsigbart marked. Derfor har noen opplevd at prisen har endret seg etter at avtalen har trådd i kraft. Vennlig hilsen Fjordkraft
Har prøvd å få kontakt med kundeservis på tef 3 hele dager og sent en mail Ingen respons ps kommer til å siiopp
Hei Vi beklager at du ikke har kommet igjennom til oss da du ønsket å snakke med oss. Det har vært en enorm pågang til vårt kundesenter den siste tiden. Det er mange som har hatt et ønske om å snakke med oss. Vi er vært veldig klar over lange ventetider, og har gjort mange tiltak for at vi skal kunne svare alle som ønsker å komme i kontakt med oss raskest mulig. Vennlig hilsen Fjordkraft
Når du tegner en avtale med fastbeløp på 39.- og påslag på 5.45 øre og på fakturaen er det 59.- i fastbeløp og 10.45 i påslag. Da driver dere med tyveri. Ungå for all del denne leverandøren, det finnes mange andre seriøse leverandører
Hei Dette må vi bare beklage. Om det har vært endringer i pris så har vi sendt deg et varsel i henhold til Trygg Strømhandel på sms eller e-post. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på hva som har skjedd. Vennlig hilsen Fjordkraft
Anbefaler å styre unna etter at de tar vekk mulighet for prismatch fra 01.01.2022, de begrunner dette blandt annet med: « Gjennom prismatch har vi ofte blitt utfordret på å matche tilbud som er kortsiktige og vanskelige å etterprøve. Vi ønsker å tilby strømavtaler som i stedet gir deg som kunde en god pris over tid». Dette er etter min mening bare tull, og de tenker ikke på deg som kunde når de skriver dette, de tar fra forbrukerne muligheter til å kunne få rimeligere strøm. Dette gjør de kun for å slippe å tape penger selv, ettersom mange nå er bevisst på strømmen sin og benytter prismatch i større grad. Skulle ønske fjordkraft heller bare kunne vært ærlig med kundene sine og si det som det er. Selv hadde jeg planer om å gå fra Norges energi og over til Fjordkraft, men etter annonseringen av at dere stopper med prismatch blir svorka neste å bytte til.
Hei, Lise Tusen takk for tilbakemelding. Fjordkraft har etter en grundig vurdering kommet frem til at prismatch slik den ble benyttet så bidro den til at kortvarige negative påslag i stadig større grad ble oppfattet som en ny standard i strømbransjen, og skapte en urealistisk forventning om hva strøm faktisk må koste. Henvendelser om prismatch er også den største enkeltårsaken til at kunder tar kontakt med vårt kundesenter. Det fører til lengre ventetid for å komme i kontakt med oss for kunder med andre henvendelser, noe som oppleves ekstra utfordrende ved inngangen til en krevende strøm-vinter. Vennlig hilsen Fjordkraft