Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har nå ventet 1 time i telefonkø. Jeg benyttet meg av avtalen gjennom power, hvor du får 1000 kr i rabatt. Her om dagen fikk jeg regningen.. 1170 kr for 3 dager (nettleie ikke inkludert). Tilsvarende så betalte jeg 4000kr for 30 dager på tibber. Fortsetter dette så snakker vi langt over 30000 kr i måneden for strøm hos Fjordkraft...
Hei, tusen takk for tilbakemelding. Først og fremst vil vi beklage ventetidene du opplevde, vi har i en periode i høst og vinter opplevde ekstrem pågang til vårt kundesenter. Når det gjelder regningen er du hjertelig velkommen til å kontakte oss for å finne ut hva som har skjedd. Videre når det gjelder nettleie er den inkludert i Fjordkraft sine fakturaer men når det gjelder selskapet du viser til her så tilbyr de ikke denne tjenesten. Igjen, beklager dine opplevelser. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Nå skal de plutselig kutte ut prismatch, helt utrolig. Hadde mobil abonnement hos dem tidligere,, men det var utrolig forskjell behandling av voksne personer, og da vi avsluttet, da kunne de prismatch, men da var det for seint
Hei, takk for tilbakemelding. Vi målsetter å være de aller beste på kundeservice og beklager at du har hatt ulike opplevelser. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fornøyd, men ikke biligst. Informativ, brukervennlig og høyst gangbar. Med innkjøpt pulsmåler har jeg god kontroll på mitt forbruk.
Hei Sven, så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Pulsmåleren er absolutt et produkt vi anbefaler for å overvåke og holde kontroll på forbruket. Dersom det skulle være noe er vi her for å hjelpe. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Det er vanskelige å komme igjennom på kundeservice. Lange ventetider den siste tiden. Chat har de stengt ned. Snart skal de slutte med prismatch. Det er synd da prismatchmulighet og resten av Fjordkraft virket som en bra løsning. Om ikke de kommer opp med en billigere egen løsning for å erstatte prismatch, da kommer mange til å bytte leverandør. For Fjordkraft sine egne priser er dyrere enn andre leverandører.
Hei Tusen takk for tilbakemelding. Slik prismatch fungerte bidro det til at kortvarige negative påslag og lokketilbud oppfattes som bransjestandard, og i tillegg brukte det uforholdsmessig mye ressurser på å opprettholde et tilbud til de ivrigste prisjegerne. Det er svært viktig for oss å sikre at alle våre kunder klarer å komme i kontakt med oss når de trenger oss, og disse ressursene ønsker vi å bruke til å øke tilgjengeligheten for kunder med andre henvendelser, og til å utvikle tjenester i Fjordkraft-universet. Vennlig hilsen Fjordkraft
Vi synes vi har bra avtale med en levrandør vi har brukt de siste snart 5 år
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vennlig hilsen Fjordkraft
Fikk et godt tilbud, men det har dem jaggu gjort om nå etter 7 dager inn som ny abonnement. Får ikke tak i kundeservice så kan ikke forhandle. Bare og holde seg vekke. Skulle gitt null stjerner men fant ikke det alternativet. Skammelig!!!
Hei Dette må vi bare beklage. Det har vært en ekstrem situasjon i markedet den siste tiden. Prisene har svingt mye, og det har vært et uforutsigbart marked. Derfor har noen opplevd at prisen har endret seg etter at avtalen har trådd i kraft. Vennlig hilsen Fjordkraft
Har prøvd å få kontakt med kundeservis på tef 3 hele dager og sent en mail Ingen respons ps kommer til å siiopp
Hei Vi beklager at du ikke har kommet igjennom til oss da du ønsket å snakke med oss. Det har vært en enorm pågang til vårt kundesenter den siste tiden. Det er mange som har hatt et ønske om å snakke med oss. Vi er vært veldig klar over lange ventetider, og har gjort mange tiltak for at vi skal kunne svare alle som ønsker å komme i kontakt med oss raskest mulig. Vennlig hilsen Fjordkraft