Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har bare oppvarming med radiatorer oppvarmet av strøm. De bruker like mye hele tiden når vannet sirkulerer. Undrer derfor på hvorfor mitt forbruk stiger når jeg skrur av alt annet som bruker strøm?? Det er ikke termostat på radiatorene( bare åpne/stenge funksjon), så da skulle det ikke øke pga kulden ute. Føler meg litt lurt😔
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Som strømleverandør mottar vi forbruket ditt fra netteier, som henter dette ut fra strømmåleren din. Om det kan være noe feil med strømmåleren anbefales det at du kontakter netteier. Du er også velkommen til å kontakte oss på kundeservice så kan vi ta en prat sammen og se på hvilke muligheter som finnes for å finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Lang venting for å snakke med kundemottaker Middels hjemmeside Strømforbruket kommer ett til to døgn etter faktisk forbruk
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Veldig fornøyd. Konkurransedyktig på pris. Jeg har spotprisavtale, får strømmstøtten rett på regningen og det er oversiktlig og greit.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg har egentlig gitt opp å snakke med kundeservice hos fjordkraft, siste gang jeg snakket med en rådgiver, gikk vi igjennom forbruk osv, og fant frem til en avtale som burde gagne meg.. Nor den ikke gjorde, å økte kostnadene med opptil 600kr mnd, etter det har jeg ikke snakket noe mer med di.. Eneste grunnen til at jeg har beholdt dem, er fordi jeg ikke er interessert i å legge ut for nettleie og strømstøtte, for så å få igjen.. Da en har 1 inntekt i huset, så er det vesentlig viktig å få pengene inn i begynnelsen på mnd, slik at en kan sette opp en budsjett for hele mnd... Det er det viktigste for meg akkurat nå.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Lite eller ingen informasjon, arrogant svar på telefoner. Dårlig kommunikasjon. Føler seg lurt opp i stry. Kommer aldri til å gå tilbake til et så useriøst firma.
Hei Roy og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Strøm regningen min gikk fra 900kr til 6000 kr i måneden. Når jeg prøvde ringe dem måtte jeg sitte en time i telefonkø (jeg fikk ikke prate med noen uansett) De sender deg mailer hele tiden sånn at du tilslutt ikke gidder åpne dem. Regningen min i september var 2100kr så øket den til 6000 for oktober. Den eneste måten å snakke med noen i Fjordkraft er når du sier opp strømavtalen dems, først da ringer dem deg og sender meldinger. Jeg skal aldri bruke fjordkraft igjen fordi jeg føler meg lurt.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
De har tydeligvis en bråte med avtaler med foreninger etc. Hvor «gunstig» er disse avtalen sammenlignet med vanlig spot pris, som sannsynligvis er det de fleste har?
Hei Trond og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Hvis du tenker på organisasjons avtaler så er de bedre med tanke på fastbeløp og påslag i forhold til standardavtaler. En annen ting som er fordelaktig med slike avtaler er at de holder seg i pris over tid, siden slike avtaler må reforhandles om vi skal endre på vilkårene. Hvis du er kunde hos oss og er medlem av en organisasjon anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundeservice som kan ta en prat rundt hvilke vi kan tilby deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice