Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har tydeligvis en bråte med avtaler med foreninger etc. Hvor «gunstig» er disse avtalen sammenlignet med vanlig spot pris, som sannsynligvis er det de fleste har?
Hei Trond og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Hvis du tenker på organisasjons avtaler så er de bedre med tanke på fastbeløp og påslag i forhold til standardavtaler. En annen ting som er fordelaktig med slike avtaler er at de holder seg i pris over tid, siden slike avtaler må reforhandles om vi skal endre på vilkårene. Hvis du er kunde hos oss og er medlem av en organisasjon anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundeservice som kan ta en prat rundt hvilke vi kan tilby deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Billig og bra strømavtale, alt samlet på en faktura og en god app
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har forsøkt å bytte leverandør, men Fjordkraft kom opp med et nytt tilbud m. spotpris som virket forlokkende. Etter to måneder m.spotprisavtale økte plutselig Fjordkraft krav om innbetaling m. over 3.500,- per måned og slik oppfattes Fj. som meget dyr og noe upålitelig.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt for å se nærmere på denne saken og håper derfor at du har mulighet for å kontakte oss på Facebook eller ved å ringe oss på kundeservice. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Forandrer avtalevilkår bak ryggen på kundene. Nekter for feil. Styr unna…..
Hei Erik og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
God avtale, god service, Gode fordeler og garantier.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din Sissel. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Er ikke rart de er søkkrike sånn som de svindler og lurer kunder. Finner på nye avtaler som gagner de best og endrer kunder sine eksisterende avtaler uten å gi beskjed. I beste fall og er su heldig får du beskjed om dette på mail og som forsvinner i mylderet av andre spam mailer som de sender ut. STYR UNNA!
Hei Karl og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Det er tydelig at Fjordkraft er et selskap som har fått for stor del av markedet over for mange år. Et selskap som glemmer kundene sine og hva hovedproduktet deres egentlig er. Folk vil ha strøm og forutsigbarhet i pris/marked, ikke dårlige rabattavtaler og prissamarbeid med kommersielle aktører. Forretningsmodellen minner mer om et lavpris flyselskap, som gjør alt for å skvise ut mer penger av kundene sine – forskjellen her er bare at grunnproduktet heller ikke er spesielt rimeligere enn konkurrentene sine. Jeg vil ikke ha 2% rabatt på ullgensere, Trumf-sparing, mobilabonnement eller annet tøys. Kun strøm – helst en avtale som ikke lurer kundene med ord som "fastpris" når prisene egentlig er variable, eller der ord som "forutsigbarhet" og "prisgaranti" ikke betyr annet enn at de garanterer å gi kunden beskjed litt før prisene enten går opp eller ned. Når de i tillegg justerer ned forfallsdato på fakturaer fra 10 dager til 7 dager, synes jeg dette også tyder på at de kun bader i egen fortreffelighet for å rake inn på strømskandalen før andre selskaper. "Se, alle sammen, hvem som har mest på konto!" Det eneste som er forutsigbart med Fjordkraft er nettopp alle variablene og tilbudene man blir kastet etter seg, og at hyppigheten av dette bare kommer til å øke så lenge markedet ikke blir regulert til fordel for innbyggerne.
Hei Jostein og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.