Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strømavtalen vart endret uten varsel fra Fjordkraft Spot (0 kr/mnd, +.83 øre/kwt) til Garantert Innkjøpspris (39 kr/mnd +3.49 øre/kwt). I vilkårene står det at avtalen blir automatisk endret etter en mnd om man ikke oppretter BÅDE efaktura og avtalegiro. Hadde allerede efaktura med Fjordkraft, så tenkte ikke noe mer over at jeg også måtte opprette avtalegiro. Ingen varsel vart gitt da avtalen vart endret, og jeg betalte strømregninga i god tro i et halvår før dette vart oppdaget. Håper denne kan hjelpe andre til å ikke begå samme feilen
Kundeservicen vil jeg si lever opp til utsagnet dems om å ha best kundeservice. Men vær OBS på at dem har skulte kostnader som ikke opplyses på pris informasjon. I mitt tilfelle har jeg betalt for trippelgaranti i 2 1/2 år uten å vite om dette. Er kun 1,5 kr pr dag, for noe jeg på ingen måte har bruk for. For å finne opplysninger om dette i avtalen din, må man følge en link, som da opplyser om prisen på dette tilleggs produktet. Dette utgjør nesten 550kr pr år.
I store deler av 2017 har jeg blitt terrorisert av oppringinger om Fjordkraft. Jeg sier klart NEI, men det kan ta kun dager før de ringer igjen. Dette må være et av norges verste firmaer. Jeg har aldri opplevd maken til useriøst mas!
Elendig kundeservice. De reklamerer for god kundeservice. Men det er langt ifra mine erfaringer med dem.
Vet ikke hva de har drevet med, men har blitt oppringt flere ganger og sakt klart og tydelig NEI til deres tjenester. Men her om dagen fikk jeg brev i posten om at de hadde kredittsjekket meg. Så sendte en mail til de om hva jeg syns om dette opplegget. Fikk hverken en beklagelse eller en forklaring om hva de hadde holdt på med.
Billig og bra strøm leverandør. Boligbyggelaget bruker og har brukt fjordkraft som strømleverandør til felles måleavleser i borettslaget i mange år. Nå må vi bestille strømleverandør selv.
Tar seg inn i bygning i Oslo ved å ringe på alle dører til de blir sluppet inn. Banker så på alt av dører for å selge "produktet sitt", de har id-kort men nekter å identifisere seg, blir bedt om å gå men det vil de heller ikke. "De har tillatelse til, og rett til å være i bygningen", blir informert om at det har de ikke, nekter fremdeles å gå, blir ganske så ubehagelige men går etter å ha blitt bedt om å identifisere seg. Ser av de andre kommetarene her at Fjordkraft virkelig er et supert selskap... Hvordan de får solgt noe som helst med de dørselgerne de bruker skjønner jeg ikke.