Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forandrer avtalevilkår bak ryggen på kundene. Nekter for feil. Styr unna…..
Hei Erik og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
God avtale, god service, Gode fordeler og garantier.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din Sissel. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Er ikke rart de er søkkrike sånn som de svindler og lurer kunder. Finner på nye avtaler som gagner de best og endrer kunder sine eksisterende avtaler uten å gi beskjed. I beste fall og er su heldig får du beskjed om dette på mail og som forsvinner i mylderet av andre spam mailer som de sender ut. STYR UNNA!
Hei Karl og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Det er tydelig at Fjordkraft er et selskap som har fått for stor del av markedet over for mange år. Et selskap som glemmer kundene sine og hva hovedproduktet deres egentlig er. Folk vil ha strøm og forutsigbarhet i pris/marked, ikke dårlige rabattavtaler og prissamarbeid med kommersielle aktører. Forretningsmodellen minner mer om et lavpris flyselskap, som gjør alt for å skvise ut mer penger av kundene sine – forskjellen her er bare at grunnproduktet heller ikke er spesielt rimeligere enn konkurrentene sine. Jeg vil ikke ha 2% rabatt på ullgensere, Trumf-sparing, mobilabonnement eller annet tøys. Kun strøm – helst en avtale som ikke lurer kundene med ord som "fastpris" når prisene egentlig er variable, eller der ord som "forutsigbarhet" og "prisgaranti" ikke betyr annet enn at de garanterer å gi kunden beskjed litt før prisene enten går opp eller ned. Når de i tillegg justerer ned forfallsdato på fakturaer fra 10 dager til 7 dager, synes jeg dette også tyder på at de kun bader i egen fortreffelighet for å rake inn på strømskandalen før andre selskaper. "Se, alle sammen, hvem som har mest på konto!" Det eneste som er forutsigbart med Fjordkraft er nettopp alle variablene og tilbudene man blir kastet etter seg, og at hyppigheten av dette bare kommer til å øke så lenge markedet ikke blir regulert til fordel for innbyggerne.
Hei Jostein og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Fjordkraft overtalte min far til å inngå ev svært ugunstig variabel stømavtale med såkalt forutsigbar pris. I november har hatt en fast pris på 349 øre/kWh mens gjennomsnirtsprisen for måneden i følge Norpool har vært 112, 6 øre/kWh. Bytt.no regnet ut at han ville spare 34 000 (ja, du leste riktig 34 tusen) kr på å bytte til spottpris hos den billigste leverandøren. Dette basert på et årlig forbruk på 16 000 kWh. Fjordkraft ble rangert som nr 33 av 33 tilbydere. Jeg velger å ikke komme med karakteristikker, men kunne jeg gitt mindre enn én stjerne, hadde jeg gjort det.
Hei Trond og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Kunder med variabel strømavtale har komt godt ut med avtalen over en lengre periode. Det stemmer at spotprisen nå i det siste har falt og at det nå lønner seg med en spotprisavtale. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke kontakte deg for en prat rundt dette og håper derfor at du har mulighet for å snakke med oss via Facebook eller kan ringe oss for en prat rundt avtalen din. Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Uetisk å ikke informere kunder om konsekvensene av såkalt «variabel strømpris avtale» Møkkaselskap:(
Hei Camilla og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Det høres ut som du har en variabel strømavtale. Denne har kunder komt godt ut med over en lengre periode. Det stemmer at spotprisen nå i det siste har falt og at det nå lønner seg med en spotprisavtale. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke kontakte deg for en prat rundt dette og håper derfor at du har mulighet for å snakke med oss via Facebook eller kan ringe oss for en prat rundt avtalen din. Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Hjelpsomme og vennlige. Jeg får forklaringer på mine spørsmål. Veldig grei nettside.
Hei! Takk for din tilbakemeldig. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en god dag