Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uetisk å ikke informere kunder om konsekvensene av såkalt «variabel strømpris avtale» Møkkaselskap:(
Hei Camilla og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Det høres ut som du har en variabel strømavtale. Denne har kunder komt godt ut med over en lengre periode. Det stemmer at spotprisen nå i det siste har falt og at det nå lønner seg med en spotprisavtale. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke kontakte deg for en prat rundt dette og håper derfor at du har mulighet for å snakke med oss via Facebook eller kan ringe oss for en prat rundt avtalen din. Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Hjelpsomme og vennlige. Jeg får forklaringer på mine spørsmål. Veldig grei nettside.
Hei! Takk for din tilbakemeldig. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en god dag
Ventet på svar 1 time og 54 min 14 november. Ba om endring av avtalen til spot pris fra 1 november. Dette var ikke mulig. Har inntil da vært kunde i flere år. Ikke nå lenger.
Tidligere Eidsiva nå Fjordkraft, jeg har hatt spotavtale m/prisgaranti, i hele mitt kundeforhold med Eidsiva, uten endring. Min avtale ble endret uten at jeg forstod det, den ble endret til "Variabel fastpris" Jeg fikk riktignok jevnlig varsel om økning av (noe jeg oppfattet) fastpristaket ihht spotavtalen. Jeg oppfattet det ved en tilfeldighet at jeg betalte 3,30 mer enn spotprisen, pga en avtale Fjordkraft automatisk endret , ved spot avtalens utgang, uten et forståelig varsel for en vanlig forbruker...... En dårlig og spekulativ kundebehandling fra FJORDKRAFT De sendte riktignok varsel om pris med jevne mellomrom, men ingen klar beskjed at dette ikke den opprinnelige avtalen.
Jeg har hatt noen problemer med Fjordkraft, men de har alltid ordnet opp. Nå må jeg velge en ny strømavtale, da den gamle opphører. Blir anbefalt "Innkjøpsprisavtale til spotpris". Har forsøkt å komme i kontakt med Fjordkraft for å få nærmere informasjon, men har ikke lykkes ennå. Er usikker på hvilken ny avtale som er best for meg. Kanskje begynner jeg å forhøre meg om avtale hos et annet selskap.
VI er lurt! Skjønner ikke hvordan vi har fått variabel pris på strøm hjemme, mens vi har spotpris på hytta! Mye påslag. Aldri mer Fjordkraft!
Tenk ikkje på Fjordkraft om du ikkje er på nett, timer i venting på telefon og kjem man endelig I kontakt er det ei elendig oppfølging og ingen vilje for å forandre ein drittdyr avtale (Forvaltningskraft med tak)
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft