Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
komplisert faktura og stadige tilbud ang andre varerer og tjenester jeg verken har behov for eller interesse av. Dette må jo føre til økte kostnader for Fjordkraft.
Har mobilabonnement i samme selskap, og det fungerer greit. Føler likevel at prisen kunne vært lavere.
Med tanke på at de regelrett lurer folk ved å tilby en prisgunstig avtale, og deretter ikke varsler om at de øker påslaget, dvs som om det var narkohandel, og kundene var avhengige av de, så er ikke dette et seriøst selskap nei. Siste faktura var for øvrig strømprisen i forhold til Nord pool sine 50-60 øre på 90 øre. Rein svindel er et passende ord for dette. Enda godt de er børsnotert så får de snart se hva som skjer når kundene vender de ryggen...
Ved kjøp av ny bolig valgte megler fjordkraft som strømleverandør da de også ble brukt av forrige eier. Ble da satt opp med avtalen 'garantert fornøyd'. Dette må være en av de dårligste avtalene på markedet, med en pris langt over snitt-pris. Har forsøkt å få byttet avtale til 'spot-pris', hvor de på kundeservice merket min misnøye å kom med tilbud om prismatch-spot i 6 mnd før 'spot-pris' ble aktivert. Det har nå gått 3 mnd og mottok en mail hvor jeg fikk beskjed om at prisen på min avtale 'garantert fornøyd' øker fra 86,99 øre/kWh til 94,99 øre/kWh. Til sammenligning ligger spot-prisen nå på 58,75 øre/kWh. Så fikk ikke prismatch eller spot-avtale i den perioden som jeg ble lovet, de har heller ikke endret abonnementet fra 'garantert fornøyd' til 'spot-pris' som jeg fikk bekreftet ble gjort. De er heller ikke behjelpelige på noen måte å ordne opp i problemet, kommer kun med bortforklaringer og unnskyldninger. Styr unna!
Jeg har i flere år hatt tre abbonement på strøm fra Fjordkraft inkludert trippelgaranti. Etter å ha ventet på svar et halvt års tid har jg nå fått medhold i at jeg får utbetalt en liten forsikringssum. Men oppdager nå at det kun er to av tre avtaler som gjelder. Jeg får beskjed om at det tredje abonnementet står på min mann og jeg må sende inn et nytt skadeskjema. Er det mulig. Dette står det intet om i forsikringsvilkårene. Det står derimot at om strømmen står på ektefelle så er den annen part berettiget på erstatning. Skjerp dere! Dette er en for dårlig kundebehandling. Sent svar og feil svar. Våre tre abbonementer blir på sikt flyttet til annen strømleverandør. Bitten
Så fint og lettvint å ha alt på et sted til billig penger. Appen er brukervennlig og lett å navigere. Mine oppleves av kundeservice er tip top. Vennlighet og serviceinnstilt er noe man bemerk med engang. Vil gi spesiale takk til (navn anonymisert)I for å tilpasse, være imøtekommende for å holde meg som kunde hos Fjordkraft.
Eidsiva hadde jeg et forhold til i og med at jeg bor i det naturlige geografiske område som Eidsiva dekket (Innlandet). Dette er ikke lenger tlifelle med Fjordkraft. Dette gjør at jeg er mye mer tilbøyelig til å sjekke billigste spotpris strømavtale. Etter en sjekk på pris ser jeg at Fjordkraft ligger omtrent midt på treet i pris. Firmaet driver også mye med koplingssalg (mobil, kopling mot andre tjenester) og blir nok mer gunstig hvis dette utnyttes. Jeg vil jo gjerne støtte lokal arbeidskraft, det vet jeg ikke lenger om jeg gjør med Fjordkraft.