Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt ok,blide kundebehandlere,usikker på om rådene jeg får er de beste for lommeboka.Men slik er det vel overalt når man skal kjøpe et produkt man MÅ ha.
Hei Roar. Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Vi har et stort fokus på at våre kundebehandlere skal være behjelpelig i en tid hvor strømprisene når nye rekorder. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fikk et tilbud om en avtale på strøm som skulle være bedre en spot. Det vare en avtale med garanti pris. Problemet med det er at denne prisen stadig endres og det er ikke mulig å følge med på hvilken pris som betales pr dag. Videre var det lagt til 1kr pr. dag for å få garantert norsk vannkraft. Dette ble det ikke informert om ved inngåelse avavtalen.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Strømprisene har økt og satt nye rekorder i denne perioden. Dette fører til at vi også må justere våre variable priser. Når prisendringen skjer vil man bli informert på epost og SMS. Vi er alltid pliktig å informere om tilleggstjenester som man får ved avtalen og beklager at dette ikke har blitt informert. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Samarbeider med megler fra Privatmegleren Larvik om id-tyveri, rett og slett. Megler laget avtale med de uten min viten og samtykke og uten at Fjordkraft noengang informerte meg om dette. Jeg hadde selv bestilt fra Fortum og denne ble dermed avbrutt av frekke Fjordkraft. Når jeg kontakter Fjordkraft er det eneste jeg får høre "jo, du er kunde betal regninga di!" Kontaktet Forbrukerrådet og de sa at dette er absolutt ikke lov uten mitt skriftlige samtykke! Og at Fjordkraft er kjent for å holde på sånn! I tillegg sender de saken til et inkassoselskap mens jeg er I dialog med de, og regninga, den hadde de sendt til en adresse jeg bodde på for 5+ år siden! De har heller aldri sendt noe angrerettskjema, og tar ikke på seg skyld for noe i denne saken. Et par av kundebehandlerne var høflige mens resten er frekke og behandler meg som om det er min feil at jeg har blitt "kunde" mot min vilje. Styr langt unna Fjordkraft
Jeg er fornøyd med Fjordkraft! Forventer fortsatt gode avtaler og lave priser!
Hei Annemarie. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er en fornøyd kunde hos oss. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Som hos andre strømselskap vet man ikke helt hva man får. Kompliserte greier. Alt for mange valgmuligheter. Føler hele tiden at man blir manipulert og «lurt». At rådene som gis ikke alltid er til kundens beste. Jeg hadde en spotprisavtale hvor det ble tatt hensyn til og tilpasset rimeligere leverandør(er). Den gikk ut på dato, uten at jeg ble varslet. Taktikk?
Via Appen på telefonen ligger det historik ca 2år tilbake i tid,som gjør det lett å sammenligne.
Hei Eirik. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med appen vår. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Konkurranse riktige priser og god service. Kunne kanskje vært litt bedre opplysning på strøm tilbud.
Hei Roy. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med prisene og servicen. Ønsker deg en riktig så fin dag videre.