Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trodde jeg hadde en meget god avtale med Fjord kraft med garantert fornøyd. Har 3 stk strømavtaler med forskjellige leverandører. 20.02 betaler jeg kr ca 53 øre hos Fjordkraft, Eidsiva ca kr 15 øre og Tibber kr 14 øre. Bør jeg være fornøyd med Fjordkraft? Terje
Hei Terje. Takk for tilbakemeldingen din. Fjordkraft Garantert Fornøyd er en variabel kraftprisavtale og ikke en spotprisavtale. En variabel strømavtale gir større forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Prisen fastsettes for en kortere periode, vanligvis 14 dager, slik at du slipper å oppleve hyppige prissvingninger. Hvis det ikke er denne typen avtale man ønsker anbefaler vi heller en spotprisavtale, som til enhver tid følger gjeldende pris på strømbørsen. Noen kunder ønsker forutsigbarhet, mens andre er ikke redd for markedets svigninger og foretrekker derfor spot. Her kan man velge det som passer best til egne preferanser. Garantert Fornøyd gir kunden en garanti for at den totale strømprisen for leveransens første 6 måneder skal være den billigste målt mot fem av landets største leverandører av variabel strømpris. Om du ikke er fornøyd med avtalen, tilbakebetaler vi fastbeløpet for inntil tre måneder. Ellers har vi også prismatch, som kan også kan benytte seg av: https://www.fjordkraft.no/privat/strompriser/prismatch/. Hvis du skulle ha noen spørsmål håper jeg du vil kontakte vår kundeservice. Vi kan også hjelpe deg med å bytte til en spotprisavtale. Du får enkelt tak i oss på både telefon, chat og Facebook. Ønsker deg er fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har hatt Fjordkraft i 2 år og er veldig fornøyd med deres kundeservice, "min side" på nettet og prisene har vært ok. De er rause med for sen betaling og alltid hyggelige på tlf og chat. Men, jeg har gått ut av telling på hvor mange ganger jeg har hatt de på døra i de to årene jeg har bodd her. Deres fremgangsmåte blir mer provoserende og useriøs for hver gang de dukker opp. I går fikk jeg nok og byttet strømleverandør pronto. Jeg har ved tidligere "dør-besøk" bedt om å få info på e-post i stedet, men opplever at dette ikke blir respektert. Det er ikke lenge siden det stod 4 ambulansepersonell med hjertestarter og båre på livreddende oppdrag på døra etter å ha oppfattet feil leilighetsnummer i nødsamtalen, de hadde en roligere og høfligere fremtreden enn Fjordkraft sine utsendte. Selv om det stod om liv og død noen etg opp... Har også hatt politi på oppdrag på døra i forbindelse med noe søk av gjerningsmenn, det var jo bare koselig... Neste gang dere planlegger å ringe på min dør, håper jeg dere ser den lille lappen over ringeklokka : FJORDKRAFT, NEI TAKK!!!!! De ødelegger service opplevelsen, gjør det vanskelig å være kunde og jeg sitter igjen med lite valuta for penga i form av høyt blodtrykk!!!
Hei Mary, og takk for tilbakemeldingen din. Det er leit å høre at du har hatt såpass negative opplevelser av våre dørselgere. Det beklager vi. Her hadde det vært veldig nyttig å vite hvem du er og hvor du bor, slik at vi kunne tatt dette videre med selgerne som jobber i ditt område. Hvis du ville tatt kontakt med oss og gitt oss disse opplysningene enten over telefon, chat eller Facebook hadde vi satt stor pris på det. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft driver kjeltring-policy og lar gjerne sine forbrukere betale 3-4 ganger normal strømpris. Her må du passe på! STYR UNNA!
Vi har både strøm og mobil hos Fjordkraft. Mobilen er blant de billigste, og barna får dobbel data 3 måneder i året; påske, sommeren og jul. Bra fornøyd med det. Og strømavtalen er veldig bra. Den de tilbyr gjennom salgskanalene er ikke spesielt bra, men kvitt deg med trippelgarantien (med mindre du trenger den), og finn en av de andre gode avtalene de har (ex 1,99 i påslag på spot og 0 i månedsavgift). Ønsker du å bruke tilbudet om prismatch, er de veldig imøtekommende på kundeservice. Det gjelder å følge med, og forsøker de å lure meg er det slutt på vennskapet....
Hei Lars, og tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det setter vi enormt stor pris på. Og så godt å høre at du har oppdaget hvor lurt det er med Prismatch - vi blir veldig glade når folk benytter seg av denne muligheten. Ønsker deg en fortsatt fin uke, og hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det selvsagt bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Skjekket strømregningen og det visste seg at jeg hadde avtale prisgaranti plutselig uten mitt samtykke trodde jeg hadde spot pris avtale og dette gikk en stund før jeg merket dette. Og jeg har betalt mange tusen for mye... Her en kveld stod det en jentunge på døra her og sa ho var fra fjordkraft og skulle ha meg til å bytte til prisgaranti og argumenterte hvor mye bedre det var. Fryktelig useriøst av fjordkraft og sende slike udugelige folk på døra til folk. Den jentungen der kommer aldri hit igjen for å si det slik.
Hei Einar. Jeg antar at du sikter til strømavtalen Garantistrøm (https://www.fjordkraft.no/garantistrom2-side). Dette er en prisavtale som vi tilbyr kunder som vil beskytte seg mot pristoppene som ofte kommer på høsten og vinteren, da strømprisene normalt sett går opp. I vinter har vi opplevd unormalt lave strømpriser, noe som har gjort denne avtalen mindre gunstig enn den normalt ville vært. Dette kunne vi ikke forutse. I november/desember 2019 var spotprisen mer som forventet i vintersesongen, så i denne perioden var ikke forskjellen mellom spot og Garantistrøm så stor. I en mer normal vinter kunne pristaket på 69,90 øre/kWh vært en god forsikring mot høye strømpriser. Vi vil på generelt grunnlag alltid anbefale å sammenlinge de forskjellige typene strømavtaler(f.eks Garantistrøm mot variabel-avtaler og spotpris) før man velger. Noen kunder liker å ha et pristak og en mer forutsigbar strømpris, mens andre kunder foretrekker en spotpris som følger strømbørsen fra time til time. Her er det helt opp til enhver hva man foretrekker. Jeg håper dette var oppklarende, og at du tar kontakt med oss hvis du har ytterligere spørsmål. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Selger alt for dyre løsninger. Produktet "Alltid fornøyd" hørtes ut som en god avtale, men det er Variabel strøm og dermed ren bløff. Styr unna!
Hei Arne, og takk for tilbakemeldingen. Vi vil alltid anbefale å sjekke hvilken strømavtale det er man kjøper før man inngår avtalen. På variable strømavtaler settes det en fastpris for minst to uker av gangen. Du får en mer stabil strømpris, og prisendringer blir varslet inne på Min side. Dette er en god løsning for kunder som ønsker en mer forutsigbar strømpris. Hvis man heller ønsker at strømprisen skal følge strømbørsen vil vi alltid anbefale en spotpris-avtale. Vi tilbyr begge deler, samt andre spesialavtaler for kunder som f.eks ønsker elbil-fordeler eller EuroBonus-poeng. Her står man helt fritt til å velge det som passer best til egne preferanser. Ønsker deg en fortsatt fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Elendig kundeservice, når jeg tok kontakt med de var hun jeg snakket med direkte frekke. Lett å se her at jeg ikke er den eneste som ikke er fornøyd med fjordkraft. De må virkelig gjøre noe med kundeservicen deres.
Hei, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen med vår kundeservice, for slik skal det ikke være. Det beklager vi. Hvis du ikke fikk svar på det du lurte på vil jeg anbefale deg å kontakte oss på f.eks Facebook - da slipper du eventuell ventetid i telefonen. Jeg håper vi kan greie å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått. Med vennlig hilsen Fjordkraft