Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Fjordkraft i mange år, men nå er det slutt. Trippelgaranti på 46 pr mnd som jeg ikke engang vet hva er og har heller ikke bestilt det! Påslag strøm på 10,45 øre pr kwh. Disse tingene gjør at jeg nå bytter!
Hei Øystein, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du ikke har vært kjent med at du hadde Trippelgaranti på din strømavtale. På MinSide vil man alltid få oversikt på hvilke tilleggstjenester som er aktiv og det vil også fremkomme på fakturaen. Husk at du alltid har prismatch hos oss : (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De beskrv full kontroll som fint.Jeg resite til Egypt og hadde ca kr 300 pr mnd i forbruk.Jeg nektet å betale,De gikk til inkasso.Jeg gjorde avregninger i hht til forbruk og det de hadde fakturert,Kredinor ga meg medhold.Jeg har krevd innkasso kostnader tilbake..saken pågår enn!!!
Hei Kjell, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med ditt Fjordkraft mobilabonnement. I våre abonnement er det inkludert fri bruk i EU/EØS. Man vil gjerne oppleve en høyere faktura hvis man har brukt mobilen annet enn det som er inkludert i den faste månedsprisen. Egypt befinner seg utenfor EU/EØS (sone 4) og har derfor sine egne priser. Se gjerne mobilpriser fra og til utlandet her: (https://www.fjordkraftmobil.no/mobilpriser/) Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Liker veldig godt appen til Fjordkraft som gir meg oversikkt over daglig strømforbruk.
Hei Martin, Takk for tilbakemeldingen! Vi jobber mye med appen så det er godt å høre at du liker den så godt. Når det er sagt så er det selvfølgelig bare å kontakte oss på telefon, chat eller sosiale medier om du skulle ha behov for det en gang. Med vennlig hilsen fra Fjordkraft
Alt i et - hytter og hus, oversiktlige og bra. Fikk forhandlet bort fastpris del.
Hei Håkon, Så bra at du er fornøyd med avtalen din. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft
Man må følge med på abonnementet som har en tendens til å forandrer gebyrer etter en stund og dermed bli for dyrt. Enkelt å ringe kundeservice for å bytte til et rimeligere alternativ. Raskt svar og god rådgivning.
Hei, Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og takk for tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen fra Fjordkraft.
KJeg kjøpte inn en strømavtale til firmaet fra Fjordkraft. Det selger fortalte om vilkår var feil. Heldigvis hadde jeg spurt på e-post litt tidligere i prosessen hva som skjedde hvis jeg ikke benyttet det antall kWh som selger satte opp i avtalen. Han hadde heldigvis skrevet at det «ikke gjør noe om jeg bruker mindre kWh enn det han satte opp». Dvs at vi får samme fastpris uansett om vi brukte mer eller mindre strøm enn det som selger satte opp. Jeg hadde også vært tydelig på at firmaet har store sesongvariasjoner i strømforbruk, og selger sa i telefon at dette ikke ville være av betydning. Stort sjokk når vi fikk første strømregning og hadde blitt straffet fordi forbruket var for lavt. Har hatt en lang prosess med Fjordkraft. Heldigvis kunne jeg dokumenter skriftlig at selger hadde bløffet med vilkår og selv hadde satt et høyere estimert forbruk enn vårt reelle. Men det var en lang prosess over flere måneder. Hvis jeg ikke hadde hatt dette skriftlig på mail tør jeg ikke tenke på hvordan dette hadde gått. Det hadde kostet oss mer enn 50 000 kr ekstra ila bindingstiden på ett år. Det tok flere måneder å få ordnet opp, og gjenstridige selgere og ledere. Styr unna Fjordkraft. Kyniske selgere som benytter alle midler for å tjene penger.
Hei, Takk for din tilbakemelding, det høres ikke bra ut. Siden meldingen din er anonymt kan jeg ikke sjekke opp i akkurat denne saken, men det er uansett bra at du tok deg tid til å beskrive din opplevelse. Jeg har sendt videre meldingen din til salgsavdelingen for Fjordkraft bedrift som et eksempel der vi ikke har klart å møte forventningene. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Har blitt lurt til å betale for "trippelgaranti" i lange stunder. De nektet å ta noe ansvar for dette og kompensasjonen var ikke i nærheten av akseptabelt. Kundeservicen er veldig variabel, men ble til slutt ringt opp av en hyggelig kar som i det minste hyggelig. Kundeforholdet er nå sagt opp og pengene våre går heller til en annen leverandør.
Hei John. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for at du ikke har vært kjent med at du hadde en aktiv tilleggstjeneste på din strømavtale og at du ikke ble tilfreds med kompensasjonen som ble tilbudt. For at våre kunder skal være oppmerksomme på at man har har Trippelgaranti, så vil man alltid få oversikt på MinSide eller på fakturaen. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft