Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det loves veldig mye og når man endelig sier ja viser det seg at man har godtatt en haug med små gebyrer som det ikke klareres for. Ble lovt pengene mine tilbake, men hvilke penger var en annen sak. Hyggelige veiledere, men det hjelper jo ikke når alt de sier er skrøn.
Fikk besøk av en hyggelig selger og sa ja til en strømavtale under forutsetning at det faktisk var det billigste som var å få av spotpris. Sjekket den opp etterpå slik som man alltid bør, og ser at det ikke er den billigste avtalen (f. eks Gudbrandsdal energi er billigere, INKL påslag), og når de i tillegg skal ha 19 kr i fastpris/gebyr hver måned så er det snakk om en del titalls kroner, kanskje noen hundrelapper i mnd for de som bruker mye strøm. Selger har altså jugd og lurt. OBS: Prismatch betyr at Fjordkraft matcher pristilbudet du har fått hos et annet selskap i èn måned, dermed må du sjekke og si fra hver eneste måned for å få dette. Hvem i alle dager gidder det? Dette nevnte ikke selger før jeg spurte nærmere. OBS 2: Alltid Fornøyd og pengene tilbake i inntil 3 måneder betyr at du får gebyret aka 19 kr tilbake, ingenting annet. Dette ble presentert som noe flott av selger, som såklart ikke nevnte hvilke penger det var snakk om. Dette blir bruk av angrerettsskjema, og 1 stjerne fra meg. Lyving og luring skal ikke lønne seg!
Har vurdert ny strømleverandør lenge. Etter å hatt kontakt med diverse andre leverandører gikk jeg for Fjordkraft. Meget fornøyd. :-)
- Skjulte gebyrer og MASSE vilkår og liten skrift. - Salgstrikset "Prismatch" gjelder bare en kort periode og må følges opp hele tiden. - Blir ikke varslet om prisendringer. - Dørselger tegnet dyreste avtale. STYR UNNA!
Selgere hos Fjordkraft åpnet døren min og ropte inn i huset. Selgerne er for aggressive og lusket rundt i hagen til naboene. Totalt uakseptabelt! Kommer aldri til å være kunde der og vil jobbe massivt for at andre boikotter disse idi#%ene!
Møtte på en selger fra Fjordkraft på Strømmen Storsenter. Ville vise meg at de kunne skaffe meg besparelser og kutte gebyrer etc. Vedkommende snakket om at de "gjennomfakturerte" og kom med argumenter som skulle få meg til å tro at de hadde et samarbeid med min nåværende strømleverandør. Først etter en stund med noen regnestykker og visning av besparelser skulle han ha min mailadresse for å fullføre avtalen. Først da kom det frem at det ikke var noe samarbeid med min strømleverandør. Han ble skikkelig sur da jeg sa at jeg absolutt ikke hadde sagt jeg skulle inngå noen avtale der og da.
Fornøydhetsgarantien er bare et salgstriks som ikke blir oppfylt om man sier man har bedre pris. Jeg har flere hus og målere og jeg fikk langt høyere pris på strømmen hos Fjordkraft enn hos min nåværende leverandør på de andre målerne i samme periode. Styr unna!