Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Føler meg godt ivaretatt, og finner ingen grunn til å bytte strømleverandør for øyeblikket.
Hei Ragnar, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi jobber knallhardt hver eneste dag for å gi våre kunder de aller beste opplevelsene. Ønsker deg en fortsatt strålende uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har undersøkt og funnet ut at 35 av 52 kraftselskap har billigere strøm en Fjordkraft. Det irriterer meg og jeg vurderer og bytte leverandør. Jeg er heller ikke interessert i fordelene jeg har ved å handle i andre butikker. Det som teller er billigs mulig strøm og leveranse.
Hei Hilde. Takk for din tilbakemelding. Vi i Fjordkraft ønsker å være konkurransedyktig på pris. Vi har flere avtaletyper som kan dekke ulike behov. Enten om du ønsker å ha spotpris, variabel-pris eller spotpris med forvaltning. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Avtaler max. pris på strøm, og fakturer max pris, men spot er 70% billigere!
Hei Bengt. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å tilby våre kunder forskjellige avtaletyper som kan dekke forskjellige behov. Vi kan tilby avtaler for kunder som ønsker mer forutsigbarhet og vi tilbyr avtaler som endres time for time. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ok, så langt. Har prismatch til Juni 22. De tilbyr ikke nye prismatch-avtaler fra 01.01.22.
Hei Gunnar. Takk for din omtale. Vi avviklet prismatch da vi ikke ønsker å bidra til å normalisere lokkepriser med kort varighet og samtidig måtte vi kutte ventetidene på kundesenteret. Håper du fortsatt er en fornøyd kunde hos oss. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Umulig å få tak i, utilgjengelig på tlf, chat nede, ingen tilbakerin service. Finner ikke øvrig kontaktinfo. Svært frustrerende!
Hei Thomas. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt problemer med å få tak i oss. Høye strømpriser og strømstøtte fra regjeringen har gjort at veldig mange ønsker å ta kontakt med oss. Vi jobber på spreng for å få ned ventetiden. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Liker ikke at de siger opp avtalen pr. første januar.
Hei Karsten, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi håper du har fått god hjelp til å finne en avtale som er tilpasset ditt behov. Våre hyggelige kunderådgivere er her for deg dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har nå ventet 1 time i telefonkø. Jeg benyttet meg av avtalen gjennom power, hvor du får 1000 kr i rabatt. Her om dagen fikk jeg regningen.. 1170 kr for 3 dager (nettleie ikke inkludert). Tilsvarende så betalte jeg 4000kr for 30 dager på tibber. Fortsetter dette så snakker vi langt over 30000 kr i måneden for strøm hos Fjordkraft...
Hei, tusen takk for tilbakemelding. Først og fremst vil vi beklage ventetidene du opplevde, vi har i en periode i høst og vinter opplevde ekstrem pågang til vårt kundesenter. Når det gjelder regningen er du hjertelig velkommen til å kontakte oss for å finne ut hva som har skjedd. Videre når det gjelder nettleie er den inkludert i Fjordkraft sine fakturaer men når det gjelder selskapet du viser til her så tilbyr de ikke denne tjenesten. Igjen, beklager dine opplevelser. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft