Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opplever Fjordkraft som en ryddig og seriøs aktør. Har kjøpt strøm derfra i flere år nå, etter å ha funnet ut at det jeg eventuelt kan spare på bytte av leverandør i de fleste tilfelle er både lite og kortvarig i mitt tilfelle (relativt lavt forbruk). Her er alt oversiktlig og greit (det kan det sikkert være hos andre også), enkelt å se hva man faktisk betaler for. Meget hyggelig og effektiv kundeservice. Dette er nok til at jeg er fornøyd. Tror vel at mange misfornøyde kunder, både hos Fjordkraft og andre leverandører, gjør seg selv en tjeneste med å sette seg nok inn i avtalen før den inngås til å unngå misforståelser og overraskelser.
Hei Rune, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Hvis du ikke allerede har lastet ned appen vår "Fjordkraft" vil jeg oppfordre deg til å gjøre det, siden denne gir enda bedre oversikt over strømbruken i hjemmet. Og ikke glem at vi har Prismatch (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) hvis du en gang skulle finne et fristende tilbud hos en av våre konkurrenter :) Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft spotpris og prisgaranti 6mnd har gjort att kun har jeg nesten kun betalt nettleie de siste 6 måneder Som fjordkraft kunde har jeg en billig mobilavtale .Skiftet fra Telenor 2 abonnmenter til fjordkraft Besparelsen er firesifret Fikk senket prisen på alarm jeg har hos en konkurrent av fjordkraft Besparelse nesten firesifret. Er veldig fornøyd med Fjordkraft Sett dere inn i avtalen dere inngår og bruk systemet til og konkurrere medvandrere selskaper så kan penger spares som kunde av Fjordkraft
Hei Finn. Tusen takk for den gode omtalen! Så gøy å høre at du har spart penger på å bytte til oss, det blir vi veldig glade for å høre. Vi vil alltid oppfordre til å benytte seg av våre gode tilbud, og huske at man kan bruke Prismatch (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) hvis man finner en billigere avtale hos en av våre konkurrenter :) Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Lurte oss med dette trippelgaranti og hevder vi gjennom konkludent atferd, vi leste ikke en sms som vi fikk, hadde godtatt dette etter en telefonsamtale hvor dette ikke var nevnt. Vi har også en "garantert fornøyd" avtale hvor det er prisgaranti. Dette er også på kanten av bedrageri ettersom man må inn og fornye denne hver 6 måned. Dersom man ikke gjør sette taper man.
Hei Lars. Det stemmer som du sier at vi sender ut en SMS der vi informerer om avtalevilkår når man blir kunde hos oss. Vi vil alltid oppfordre til å sette seg inn i avtalevilkårene før man fullfører et kjøp. I avtalen Ganatert Fornøyd (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/garantert-fornoyd/) sine vilkår står det tydelig at "Garantert Fornøyd gir kunden en garanti for at den totale strømprisen for leveransens første 6 måneder skal være den billigste målt mot fem av landets største leverandører av variabel strømpris", og "Med bakgrunn i Fjordkraft Garantert Fornøyd sin garanti, kan strømprisen endres umiddelbart etter at dette er varslet på Fjordkrafts nettsider. Konkurrentgarantien og kampanje fastbeløp utløper etter 6 mnd, etter dette må kunden aktivere ny garanti." Det er viktig at man leser villkårene, og heller velger en annen type avtale hvis man kommer frem til at de ikke passer til sine behov. Ønsker deg en god uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dette selskapet holder jeg meg langt unna! Byttet til Fjordkraft fordi at de klarte å overbevise meg om å være den billigste leverandøren i markedet, noe som kun varte i noen måneder før de begynte å skru opp prisene til dyrere enn konkurrentene. Jeg ringte inn slik at prisen ble satt ned igjen. Et halvt år senere så var prisen skrudd opp igjen. Da skiftet jeg tilbake til min opprinelige strømlevarandør Lyse som jeg alltid har kunnet stole på. Dette må jo være ulovlig, og gå under noen form for svindel?
Hei Freddy, og takk for tilbakemeldingen. Siden jeg ikke vet hvem du er blir dette bare gjetting fra min side, men det her høres det ut som du kanskje kan ha blitt kunde hos oss via en kampanjeavtale? Hvis du har gått inn på en avtale med begrenset varighet er det naturlig at prisen endres når avtaleperioden er over, på samme måte som kampanjer fra andre bransjer. Det er heller ikke uvanlig at prisen på en strømavtale endres etter f.eks et halvt år, men man blir alltid varslet om prisendringer inne på Min side. Akkurat som med f.eks bank eller forsikring bør man med jevne mellomrom ta en kikk på strømavtalen sin for å se om den fortsatt passer til sine behov, eller om kanskje en annen avtale vil passe bedre. Hos oss har du uansett alltid Prismatch (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/), som som betyr at vi matcher prisen hvis du finner en billigere avtale hos en av våre konkurrenter. Denne kan man bruke så ofte man vil. Jeg håper dette var oppklarende, selv om det ble litt generelt. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Selger på døra opplyser lavere pris enn det vi hadde hos eksisterende selskap. Etter å ha lest meg opp på nettet angående selskapet velger jeg å benytte meg av angrefristen samme dag. Eposten sendes og ringer dagen derpå for å bekrefte at de ikke vil ta meg som kunde og at alt er ok. En måned etterpå får jeg en fin regning fra selveste Fjordkraft. Ringer Fjordkraft får forklart at de har drevet å oppdatert systemene sine og min angreskjema må ha da falt ut. Sitter da med en regning også som er høyere enn egentlig selgeren oppga. Vedkommende forteller om at prisene steg kort tid etter at jeg hadde skrevet kontrakten.
Mye dyrere enn jeg var lovet. Prisen øker og øker uten at jeg vet hvorfor. Hvordan man kan være garantert fornøyd med denne avtalen kan jeg ikke forstå... STYR UNNA!
Hei Stian, og takk for tilbakemeldingen. Strømavtalen Garantert Fornøyd (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/garantert-fornoyd/) garanterer at strømprisen alltid skal være lavere enn prisen på tilsvarende strømavtaler hos Norgesenergi (Topp10), Hafslund (Direkte Variabel), LOS (Flytende), Glitre Energi (Variabel) og Gudbrandsdal Energi (Variabel Kraftpris). Denne garantien varer i 6 mnd, i henhold til avtalens vilkår (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/garantert-fornoyd/avtalevilkar/). Med bakgrunn i Fjordkraft Garantert Fornøyd sin garanti, kan strømprisen endres umiddelbart etter at dette er varslet på Fjordkrafts nettsider. Konkurrentgarantien og kampanje fastbeløp utløper etter 6 mnd, etter dette må kunden aktivere ny garanti. Også dette står i avtalens vilkår. Jeg håper dette var oppklarende. Vi anbefaler alltid å sette seg inn i hviken type avtale som passer best til eget behov og forbruk før man inngår en strømavtale. Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
spotpris på en bedriftavtale blir for dyrt, byttet til fortum og ligger nå godt under spotpris med samme fastbeløp i mnd!
Hei Tormod, så trist å høre at du ikke er fornøyd med bedriftsavtalen du har hatt hos oss. Jeg håper du tok en prat med våre bedriftskunderådgivere før du byttet, slik at vi fikk tatt en kikk på avtalen din med deg og sett om det var mulighet for forbedringer. Det er leit å høre at vi har mistet deg som kunde hos oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft