Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har prøvd å få kontakt med kundeservis på tef 3 hele dager og sent en mail Ingen respons ps kommer til å siiopp
Hei Vi beklager at du ikke har kommet igjennom til oss da du ønsket å snakke med oss. Det har vært en enorm pågang til vårt kundesenter den siste tiden. Det er mange som har hatt et ønske om å snakke med oss. Vi er vært veldig klar over lange ventetider, og har gjort mange tiltak for at vi skal kunne svare alle som ønsker å komme i kontakt med oss raskest mulig. Vennlig hilsen Fjordkraft
Når du tegner en avtale med fastbeløp på 39.- og påslag på 5.45 øre og på fakturaen er det 59.- i fastbeløp og 10.45 i påslag. Da driver dere med tyveri. Ungå for all del denne leverandøren, det finnes mange andre seriøse leverandører
Hei Dette må vi bare beklage. Om det har vært endringer i pris så har vi sendt deg et varsel i henhold til Trygg Strømhandel på sms eller e-post. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på hva som har skjedd. Vennlig hilsen Fjordkraft
Anbefaler å styre unna etter at de tar vekk mulighet for prismatch fra 01.01.2022, de begrunner dette blandt annet med: « Gjennom prismatch har vi ofte blitt utfordret på å matche tilbud som er kortsiktige og vanskelige å etterprøve. Vi ønsker å tilby strømavtaler som i stedet gir deg som kunde en god pris over tid». Dette er etter min mening bare tull, og de tenker ikke på deg som kunde når de skriver dette, de tar fra forbrukerne muligheter til å kunne få rimeligere strøm. Dette gjør de kun for å slippe å tape penger selv, ettersom mange nå er bevisst på strømmen sin og benytter prismatch i større grad. Skulle ønske fjordkraft heller bare kunne vært ærlig med kundene sine og si det som det er. Selv hadde jeg planer om å gå fra Norges energi og over til Fjordkraft, men etter annonseringen av at dere stopper med prismatch blir svorka neste å bytte til.
Hei, Lise Tusen takk for tilbakemelding. Fjordkraft har etter en grundig vurdering kommet frem til at prismatch slik den ble benyttet så bidro den til at kortvarige negative påslag i stadig større grad ble oppfattet som en ny standard i strømbransjen, og skapte en urealistisk forventning om hva strøm faktisk må koste. Henvendelser om prismatch er også den største enkeltårsaken til at kunder tar kontakt med vårt kundesenter. Det fører til lengre ventetid for å komme i kontakt med oss for kunder med andre henvendelser, noe som oppleves ekstra utfordrende ved inngangen til en krevende strøm-vinter. Vennlig hilsen Fjordkraft
De bekreftet at jeg var ny kunde 04/12. 10/12 fikk jeg sms at dette allikevel IKKE var tilfelle grunnet en teknisk feil. Det gikk altså en hel uke før de fikk hue ut av ræva og informerte meg som kunde. Har etter dette gjort utallige forsøk å ringe de men de svarer ikke pr tlf. De svarer heller ikke pr mail. Jeg bytter og HÅPER VIRKELIG de ringer tilbake.
Hei Dette må vi bare beklage. Her har vi hatt en teknisk feil som har gjort at du ikke ble kunde hos oss. At det tok en uke før vi fikk informert deg er vi enige i at er for lang ventetid. Det har vært en ekstremsituasjon i strømmarkedet den siste tiden, noe som dessverre har ført til lang ventetid til vårt kundesenter. Vi har jobbet med tiltak for å redusere vår ventetid til kundesenteret og svarer deg så snart vi har mulighet. Vi ønsker å ha deg som kunde og håper du vil gi oss en sjanse. Vennlig hilsen Fjordkraft
Selger inn avtale om «garanti» på strøm med pristak - for å så stadig øke pris og pristaket ut over spotpriser.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Avtalen garantisstrøm har vært en god avtale i vinter. Den har hatt et pristak som har gitt garantier for at prisen ikke skal overstige pristaket. Pristaket har alltid hatt en utløpsdato. Dette fordi markedet er uforutsigbart. Garantisstrøm er videre en variabel strømavtale. Fordelen med variabelavtalene er at de gir en kjent, forhåndsdefinert pris gjennom døgnet, slik at man ikke behøver å ta hensyn til timespristopper. Prisendringer varsles 14 dager i forveien, på e-post og/eller SMS, i tillegg til Min side, slik at kundene har tilstrekkelig tid til å bytte produkt, avtaletype eller strømleverandør. Variabelprisene følger spotprisen/markedsprisen trinnvis. Det vil si at den ikke øker like raskt som markedsprisen når vi får brå prisoppganger, men den settes heller ikke ned like fort når vi spotprisen synker. Det gir økt forutsigbarhet sammenlignet med en spotprisavtale der strømprisen endres hver time, og er en slags mellomting mellom spot og fastpris. Til forskjell fra fastpris er det ingen bindingstid på variabelavtaler. Vennlig hilsen Fjordkraft
Etter utallige mailer for å finne ut av hvilken strømavtale jeg hadde, svarte hver kundebehandler forskjellig og gav meg tilbud som jeg likevel ikke kunne få. Etter like mange telefoner, fikk jeg tilslutt et greit tilbud. Kundebehandlere må lære seg faget sitt, det er håpløst når de sier forskjellig. De påsto også at den avtalen de hadde gitt meg, ikke fantes. Jeg gav opp og byttet selskap. Da ringte de og spurte hvorfor, men var kun interessert i å få meg tilbake som kunde, ikke høre etter svaret på eget spørsmål.
Hei Kirsti Takk for din tilbakemelding. Jeg kan ikke annet enn å beklage så mye for din opplevelse med oss. Det er ikke slik vi ønsker å oppleves. Mvh Fjordkraft
Dette var i utgangspunktet en "pristak avtale" Men ble endret til variable fast. Dette skjedde uten at jeg ble varslet verken inne på mine sider, på SMS eller på e-post. Jeg savner god kommunikasjon om hva prisene endres til uten at jeg må gå inn på mine sider og sjekke dette. Har tlf nr. registrert på mine sider, så skulle ikke være noe i veien for at de skulle kunne gjøre dette. Oppsummert: OK avtale, men savner info fra Fjorkraft om endringer i avtale.
Hei Sveinung Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har den siste tiden sett på hele kommunikasjons løpet vårt for å gjøre dette så kundevennlig som mulig. Du kan inne på appen eller på min side slå på at du ønsker varsel på SMS også. Mvh Fjordkraft