Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De bekreftet at jeg var ny kunde 04/12. 10/12 fikk jeg sms at dette allikevel IKKE var tilfelle grunnet en teknisk feil. Det gikk altså en hel uke før de fikk hue ut av ræva og informerte meg som kunde. Har etter dette gjort utallige forsøk å ringe de men de svarer ikke pr tlf. De svarer heller ikke pr mail. Jeg bytter og HÅPER VIRKELIG de ringer tilbake.
Hei Dette må vi bare beklage. Her har vi hatt en teknisk feil som har gjort at du ikke ble kunde hos oss. At det tok en uke før vi fikk informert deg er vi enige i at er for lang ventetid. Det har vært en ekstremsituasjon i strømmarkedet den siste tiden, noe som dessverre har ført til lang ventetid til vårt kundesenter. Vi har jobbet med tiltak for å redusere vår ventetid til kundesenteret og svarer deg så snart vi har mulighet. Vi ønsker å ha deg som kunde og håper du vil gi oss en sjanse. Vennlig hilsen Fjordkraft
Selger inn avtale om «garanti» på strøm med pristak - for å så stadig øke pris og pristaket ut over spotpriser.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Avtalen garantisstrøm har vært en god avtale i vinter. Den har hatt et pristak som har gitt garantier for at prisen ikke skal overstige pristaket. Pristaket har alltid hatt en utløpsdato. Dette fordi markedet er uforutsigbart. Garantisstrøm er videre en variabel strømavtale. Fordelen med variabelavtalene er at de gir en kjent, forhåndsdefinert pris gjennom døgnet, slik at man ikke behøver å ta hensyn til timespristopper. Prisendringer varsles 14 dager i forveien, på e-post og/eller SMS, i tillegg til Min side, slik at kundene har tilstrekkelig tid til å bytte produkt, avtaletype eller strømleverandør. Variabelprisene følger spotprisen/markedsprisen trinnvis. Det vil si at den ikke øker like raskt som markedsprisen når vi får brå prisoppganger, men den settes heller ikke ned like fort når vi spotprisen synker. Det gir økt forutsigbarhet sammenlignet med en spotprisavtale der strømprisen endres hver time, og er en slags mellomting mellom spot og fastpris. Til forskjell fra fastpris er det ingen bindingstid på variabelavtaler. Vennlig hilsen Fjordkraft
Etter utallige mailer for å finne ut av hvilken strømavtale jeg hadde, svarte hver kundebehandler forskjellig og gav meg tilbud som jeg likevel ikke kunne få. Etter like mange telefoner, fikk jeg tilslutt et greit tilbud. Kundebehandlere må lære seg faget sitt, det er håpløst når de sier forskjellig. De påsto også at den avtalen de hadde gitt meg, ikke fantes. Jeg gav opp og byttet selskap. Da ringte de og spurte hvorfor, men var kun interessert i å få meg tilbake som kunde, ikke høre etter svaret på eget spørsmål.
Hei Kirsti Takk for din tilbakemelding. Jeg kan ikke annet enn å beklage så mye for din opplevelse med oss. Det er ikke slik vi ønsker å oppleves. Mvh Fjordkraft
Dette var i utgangspunktet en "pristak avtale" Men ble endret til variable fast. Dette skjedde uten at jeg ble varslet verken inne på mine sider, på SMS eller på e-post. Jeg savner god kommunikasjon om hva prisene endres til uten at jeg må gå inn på mine sider og sjekke dette. Har tlf nr. registrert på mine sider, så skulle ikke være noe i veien for at de skulle kunne gjøre dette. Oppsummert: OK avtale, men savner info fra Fjorkraft om endringer i avtale.
Hei Sveinung Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har den siste tiden sett på hele kommunikasjons løpet vårt for å gjøre dette så kundevennlig som mulig. Du kan inne på appen eller på min side slå på at du ønsker varsel på SMS også. Mvh Fjordkraft
Totalt umulige å fa tak i. Svarer hverken på tlf,mail eller chat. I en periode på 14 dager er det blitt gjort forsøk 17 ganger pr.telefon med snitt ventetid på 30 min uten svar. 10 mails er sendt uten svar. Fjordkraft har bare helt elendig kundeservice. Eneste gang de ringer tilbake er vis du velger å gå over til annen strømleverandør og da kommer de med tilbud som du ikke kan stole på. Bandt strømmen 1 desember hos dem i en periode på 15 måneder. Denne ble det sendt bekreftelse på men nå er den ikke operativ på min hjemmeside. Den eksisterer ikke lenger........... avtalen ble fjernet av Fjordkraft. Slik kundebehandling ville i andre bedrifter ledet til konkurs,,men nei da Fjordkraft turer frem videre.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage den ekstremt dårlige opplevelsen du har hatt med oss. Det har vært en krevende tid og vi har opplevd veldig høy trafikk inn til oss. Hvis du har fått bekreftelse på avtalen fra oss så skal vi overholde denne. Igjen vil beklage så mye dine opplevelser med oss. Mvh Fjordkraft
De har kun skrudd opp fra en allerede dyr pris. Nettsiden deres er amatøraktig og de er umulig å ringe til, da du bare blir satt i kø som aldri blir besvart. Selv Chat funksjonen deres fungerer ikke. Fraråder alle fra å bruke dem. Deres såkalte ekstratilbud er ubrukelige, så spesifiserte og så små at de betyr ingenting.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Vi har hatt en ekstremt krevende tid med mye trafikk inn til oss. Det har gjort at vi har hatt mye lengre ventetider enn ønsket. Vi har også sett oss nødt til å redusere åpningstiden på chat i perioder. Vi har gjort en del tiltak for å ikke havne i lignede situasjoner igjen. Mvh Fjordkraft
Kunne jo alltid tenkt billigere strøm. Vanskelig å forstå avtalene
Hei Kjersti Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med forbedringer på hjemmesiden vår. Vi har gjort noen endringer siste tiden for å gjøre det mer oversiktlig. Og du kan alltid kontakte vår prisvinnende kundeservice for råd og veiledning. Mvh Fjordkraft