Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft for mange rabatter i appen. Bra strøm tilbud på mobil tilbud.☺
Hei Marcus, Så kjekt å høre at du liker appen vår. Vi jobber kontinuerlig med utvikling av både appen og vårt fordelsprogram. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Utydelige avtaler her også. Men ringte kundeservice og fikk god hjelp og veiledning
Hei Claus, Så kjekt å høre at du fikk god hjelp av vårt kundesenter. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å komme med tilbakemelding til oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Fornøyd med at de har prisgaranti, og allrighte priser👍 eneste minus er at det skulle vært en enklere måte å sammenligne strømavtalene fjordkraft leverer😊
Hei Linn, Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding om det. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
God kundeservice og fin app der jeg kan følge forbruket både hjemme og på hytta. Redelig refusjon da de en gang byttet avtale uten å varsle
Hei Håkon, Takk for din tilbakemelding og kjekt å lese at du liker appen. Det er litt vanskelig å vite hva avtalebytte handlet om, men det er flott å lese at det ordnet seg. Vi ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Aldri hatt noe problemer, fornøyd med oppsettet. Lett å forholde seg til, fordelsprogram og rabatter er tiltalende.
Hei Marcus E, Tusen takk for tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og at du benytter deg av andre fordeler hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
De første årene fikk vi fakturaer de selv ikke engang klarte finne ut av. De sendte en faktura for en mnd, mnd etter kom ny faktura som overlapper forrige og neste mnd, og dette eskalerte så mye at verken jeg eller de skjønte noe. Jeg klarte aldri finne ut av ting. Først når jeg varslet at jeg laget sak mot de, endret de på ting og regningene falt betraktelig. Men jeg klarte aldri å få en oversikt over hva som var feil og hvor mye juks. Og de skyldte på feil avlesing på måler, de fikk info inn i deler. Mens reparatør som var her og satte opp antenne på måleren, sa at hver mnd ble lest av helt rett forbruk, men at måleren ikke fikk sendt ml hver gng den skulle. Kunne fuske litt på dekningen. men det hadde ingen betydning for avlesingen av forbruket pr mnd. Altså juks fra Fjordkraft sin side. Jeg valgte 2 stjerner, burde kanskje valgt en. Men ok. Litt tvil tilgodeskrives de selv om det er minimalt. Også når jeg ba om pris match, fikk jeg opplyst i 2020 at fra nå av var min fast mnd pris fjernet, og mitt påslag pr kwh ble redusert til 1,99 øre pr kwh. Men det ble tatt bort uten jeg har skjønt det 8 mnd senere. Til meg på tlf sa de at nå betalte jeg ikke mer fastavgift og nesten ingen påslag. Det var for at jeg ikke skulle bytte til billigere leverandør. Nå i februar 2021 oppdaget jeg tilfeldig når jeg sjekket av jeg betalte både mnd beløp og høyt påslag pr kwh igjen. Så de er noen luringer. Fjordkraft krever man hele tiden passer på de. Og om man får regningen man ikke får oversikt over, klarer å tyde eller skjønne, så bytt leverandør. Er sikkert andre luringer i markedet også. men dette er min erf med Fjordkraft. De er dog høflige i tlf, men jeg stoler aldri på de. Derfor er mitt tips til både Fjordkraft kunder og andre kunder å gjøre slik man gjorde før, nemlig hver mnd den 1. i mnd å lese av egen måler, skriv det ned i en liten bok du har i sikringsskapet ditt. Dermed kan du alltid vite eksakt ditt egne forbruk hver mnd. Så noterer jeg ned prisen jeg finner den dagen pr kvh. Da kan jeg selv estimere noen lunde hva regningen i rent strøm forbruk skal være på den mnd. Avviket bør da ikke være mer enn en hundrings eller noe deromkring. Dette har funket her. Og strømregningen en vinter mnd i 2019 var på omkring 3000,- Høyeste regning i år har vert på rett over 2000,- på januar mnd med kulde og høyt forbruk.
Hei Peråge. Det er leit å høre at vi ikke har lykkes med å gi deg god nok informasjon om ditt kundeforhold og jeg forstår at din tillit til oss er svekket. Nå kan i midlertidig alle kunder se sitt forbruk i Fjordkraft-appen slik at det er fullt samsvar mellom forbruk og fakturert beløp. Alle kunder mottar i tillegg prisvarslinger på mail og på MinSide og kan selv velge om man også ønsker disse på SMS. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du gir oss en lyd, f.eks på chat slik at vi kan rette opp det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
ble kontaktet av selger fra Fjordkraft var skeptisk i starten men han var hyggelig og lå frem produktet på en bra måte, fikk pristak 39 øre dette sparte meg flere tusen kroner i forhold til hytte som er på Tiber. der betalte jeg 70 øre samme prisområde. byttet også over 4 mobil abonomang 2 mnd gratis sparte til sammen 3 tusen på 2 mnd samt 10 tusen i året!! dette er sammenlignet med telenor!
Hei Knut. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter veldig stor pris på at du tok deg tid til dette. Det er alltid hyggelig for oss å høre at ditt møte i selger ga deg verdi. Av det jeg leser så er jeg helt enig at du har skaffet deg en god avtale og at du allerede har benyttet deg av en av våre kundefordeler. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft